×
×

رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز
هفته‌ی‌پرکار اورژانس البرز

  • کد نوشته: 28505
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، دکتر مهرداد بابایی شامگاه یکشنبه به خبرنگاران گفت : در اولین هفته سال ۱۴۰۰، کارشناسان واحد دیسپچ و ارتباطات اورژانس البرز پاسخگوی ۹ هزارو ۲۸۴ تماس تلفنی بودند که به چهار هزار و ۴۴۳ ماموریت انجامید.
    هفته‌ی‌پرکار اورژانس البرز
  • تبلیغ هدفمند

    رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد که شمار ماموریت های امدادی اورژانس البرز در هفت روز نخست نوروز ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۰ درصد افزایش یافت.

    هفته‌ی‌پرکار اورژانس البرز
    هفته‌ی‌پرکار اورژانس البرز
    هفته‌ی‌پرکار اورژانس البرز

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، دکتر مهرداد بابایی شامگاه یکشنبه به خبرنگاران گفت : در اولین هفته سال ۱۴۰۰، کارشناسان واحد دیسپچ و ارتباطات اورژانس البرز پاسخگوی ۹ هزارو ۲۸۴ تماس تلفنی بودند که به چهار هزار و ۴۴۳ ماموریت انجامید.

    وی ادامه داد: ۲۵۶ مورد از این ماموریت ها، ترافیکی و سه هزارو ۱۸۷ ماموریت مربوط به حوادث غیرترافیکی بود.

    بابایی گفت : در مجموع ماموریت ها،۲هزارو ۶۹۹ نفر از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی البرز بهره بردند که از این بین،یک هزارو۵۷۳  نفر در محل درمان شده و یک هزارو ۵۵  نفر به بیمارستان منتقل شدند.

    رییس مرکز فوریت های پزشکی البرز بیان داشت: تیم های اورژانس البرز از ۲۵ اسفند ماه  سال گذشته با ۸۴ کد عملیاتی و ۷۰۰ نفر نیروی عملیاتی در آماده باش کامل بوده و در ۳۵ نقطه از جاده های پرتردد استقرار داشته و چهار ایستگاه سلامت جاده ای نیز فعال نموده اند.

    وی گفت : تیم اورژانس هوایی استان نیز در یک هفته  گذشته پنج  ماموریت انجام داد.

    تکنسین های اورژانس البرز به هفت ماموریت با تشخیص مسمومیت با گاز co نیز اعزام شدند که در مجموع ۱۶ مددجو داشت.

    همچنین تعداد ماموریت با تشخیص اولیه کووید ۱۹ در هفته اخیر توسط سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا ۳۹۶ مورد بود که این آمار نسبت به هفته های گذشته ی اسفند ماه  افزایش داشته و از ابتدای شیوع کرونا در استان تا کنون ۲۵ هزار و ۷۳۳ ماموریت انجام شده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *