×
×

معاون بهداد ناجا
کادردرمان واقعاً خسته است

  • کد نوشته: 28559
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۰
  • ۰
  • به گزارش روز دوشنبه بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمدرضا حسینی افزود: مراعات محدودیت‌ها در شرایط شیوع ویروس کرونا به معنای همراهی با مدافعان سلامت است و ضروری است مردم برای پیشگیری از شیوع این بیماری هوشمندانه عمل کنند.
    کادردرمان واقعاً خسته است
  • تبلیغ هدفمند

    معاون بهداد ناجا ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا جان‌فشانی می‌کنند، گفت: مسئله خستگی کادر درمان جدی است و مردم باید به این مسئله توجه ویژه ای داشته باشند.

    کادردرمان واقعاً خسته است

    به گزارش روز دوشنبه بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمدرضا حسینی افزود: مراعات محدودیت‌ها در شرایط شیوع ویروس کرونا به معنای همراهی با مدافعان سلامت است و ضروری است مردم برای پیشگیری از شیوع این بیماری هوشمندانه عمل کنند.

    وی با تأکید بر اینکه مسئله خستگی کادر درمان‌بخشی از نگرانی است، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم وجود تحریم ها توانست در مدیریت بیماری کرونا با تلاش مدافعان سلامت و همراهی مردم، کارنامه درخشانی از خود به جای بگذارد و انتظار می‌رود این همراهی ادامه داشته باشد لذا، در این شرایط با وجود خطر احتمالی خیزش دوباره بیماری، در عید نوروز سفر به هیچ‌وجه به نفع مردم نیست.

    معاون بهداد ناجا نسبت به وقوع فاجعه انسانی در صورت سهل‌انگاری در اجرای دستورالعمل‌ها و شیوه نامه های بهداشتی و خیزش مجدد بیماری کرونا، هشدار داد و گفت: بی‌توجهی و ساده‌انگاری چنین مسئله مهمی، خطر بزرگی را در کمین خواهد داشت.

    سردار حسینی خاطرنشان کرد: در این مسیر هم مردم و هم مسئولان هر یک به نوعی نقش‌آفرین هستند، مردم با استفاده درست از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، خودداری از تجمع در مکان‌های بدون تهویه، خودداری از تردد غیرضروری در اماکن عمومی و پرجمعیت و در نهایت با عمل به توصیه‌های پیشگیرانه بهداشتی و مسئولان نیز باتوجه بیش از پیش به حساسیت‌های خاص نظام سلامت در مورد کنترل ویروس کووید ۱۹ می‌توانند در این امر نقشی مؤثر داشته باشند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *