×
×

استاندار اردبیل
فازاول ودوم راه خلخال به منجیل اجرامی‌شود

  • کد نوشته: 28578
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، اکبر بهنامجو دوشنبه در بازدید از پروژه راه‌سازی خلخال به منجیل افزود: قطعه یک و ۲ این جاده حدفاصل روستای درو تا قشلاق دیز به طول ۱۷ کیلومتر با یک هزار میلیارد ریال اعتبار تامین شده از اعتبارات فاینانس بانک مسکن و ماده ۵۶ اجرا می‌شود.
    فازاول ودوم راه خلخال به منجیل اجرامی‌شود
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار اردبیل گفت: قطعات اول و دوم پروژه راه‌سازی خلخال – منجیل به مناقصه گذاشته شده و عملیات اجرایی آن بزودی آغاز می‌شود.

    فازاول ودوم راه خلخال به منجیل اجرامی‌شود

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، اکبر بهنامجو دوشنبه در بازدید از پروژه راه‌سازی خلخال به منجیل افزود: قطعه یک و ۲ این جاده حدفاصل روستای درو تا قشلاق دیز به طول ۱۷ کیلومتر با یک هزار میلیارد ریال اعتبار تامین شده از اعتبارات فاینانس بانک مسکن و ماده ۵۶ اجرا می‌شود.

    وی با بیان اینکه پروژه راه اصلی خلخال – منجیل از جمله پروژه‌های راه‌سازی بزرگ استان اردبیل است، گفت: علاوه بر تامین یک هزار میلیارد ریال اعتبار از محل فاینانس بانک مسکن اواخر سال گذشته ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار به این پروژه تزریق شده است.

    استاندار اردبیل گفت: در سال جاری یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات جهش تولید، سفر ریاست‌جمهوری ، ماده ۵۶ و فایناس بانک مسکن برای ساخت قطعلات یک تا چهار این پروژه تخصیص یافته است.

    بهنامجو با ابراز رضایت از روند عملیات اجرایی قطعات زیرساخت راه خلخال – منجیل  اظهارکرد: هم‌اکنون ۲۰ کیلومتر از مسیر توسط پیماکاران مجری در حال ساخت بوده و ۱۱ کیلومتر این مسیر برای انجام آسفالت تا تابستان امسال آماده می‌شود.

    وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه خلخال ـ منجیل از محل اعتبارات استانی و از سال ۸۷ با زیر پیمان رفتن ۶ کیلومتر شروع و تا قبل از آن هیچ‌گونه عملیات اجرایی در آن صورت نگرفته بود، گفت: مسیر جدید خلخال ـ منجیل  که از بخش شاهرود این شهرستان می گذرد ۹۰ کیلومتر از مسافت دسترسی خلخال به تهران را کاهش می‌دهد.

    خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان‌های گیلان، زنجان و آذربایجان شرقی واقع می‌باشد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *