×
×

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی
افزایش دما در خراسان‌رضوی

  • کد نوشته: 28597
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، زهرا آهنگرزاده در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۲ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که نسبت به دیروز ۲ درجه افزایش دارد و تا روز شنبه هفته آینده به ۲۶ درجه خواهد رسید.
    افزایش دما در خراسان‌رضوی
  • تبلیغ هدفمند

    کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایشی دما از امروز (سه‌شنبه) در مناطق مختلف این استان آغاز می‌شود و تا روزهای ابتدایی هفته آینده بیش از ۱۵ درجه افزایش می‌یابد.

    افزایش دما در خراسان‌رضوی

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، زهرا آهنگرزاده در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۲ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که نسبت به دیروز ۲ درجه افزایش دارد و تا روز شنبه هفته آینده به ۲۶ درجه خواهد رسید.

    وی ادامه داد: کمینه دمای هوای دیشب مشهد نیز ۲ درجه سلسیوس بود که شنبه شب به ۱۰ درجه خواهد رسید.

    کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: شب گذشته پنج شهرستان خراسان رضوی شامل فریمان، قوچان، تربت‌حیدریه، نیشابور و چناران دمای هوای صفر و زیرصفر را تجربه کردند که این دما در شب‌های آتی به بالای صفر می‌رسد.

    وی افزود: طی شب گذشته در شهرستانهای فریمان و مشهد بارشهای پراکنده باران گزارش شده و تا شنبه هفته آینده جو پایدار همراه با افزایش ابر عصرانه بدون بارندگی در استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

    فریمان با کمینه دمای هوای پنج درجه زیرصفر و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۱۸ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

    بیشترین سرعت وزش باد نیز در شهرستان بجستان با حدود ۵۴ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *