×
×

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان
افزایش سرقت‌خودرو در سمنان

  • کد نوشته: 28603
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا بینقی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: ۶۰ درصد پرونده‌های مربوط به سرقت موتورسیکلت و ۱۱۷ درصد پرونده‌های مربوط به سرقت خودرو در استان سمنان با تلاش پلیس منجر به نتیجه و کشف شد.
    افزایش سرقت‌خودرو در سمنان
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: سرقت خودرو با افزایش ۱۹ درصدی و سرقت موتورسیکلت با کاهش ۹ درصدی در سال ۹۹ در این استان همراه بود.

    افزایش سرقت‌خودرو در سمنان
    افزایش سرقت‌خودرو در سمنان
    افزایش سرقت‌خودرو در سمنان

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا بینقی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: ۶۰ درصد پرونده‌های مربوط به سرقت موتورسیکلت و ۱۱۷ درصد پرونده‌های مربوط به سرقت خودرو در استان سمنان با تلاش پلیس منجر به نتیجه و کشف شد.


    وی ادامه‌ داد: سارقان در سرقت‌های خودرو معمولا به قطعه قطعه کردن و فروش قطعات خودرو اقدام می کنند و توصیه می‌شود رانندگان از سالم بودن قفل‌، بالا بودن شیشه‌های خودرو اطمینان حاصل کنند و حتما از قفل و دزدگیر برای پیشگیری از سرقت استفاده کنند.
    رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت:  افراد هنگام خرید خودرو حتما سوئیچ اصلی و یدک و هر دو ریموت دزدگیر را از فروشنده تحویل بگیرند و در صورت امکان حتما در برنامه دزدگیر با مراجعه به متخصص فن تغییر ایجاد کنند.
    وی اضافه کرد: مالکان خودرو برای پیشگیری از سرقت دقت داشته باشند تا اشیاء درون خودرو در معرض دید نباشد و در هنگام پارک خودرو تلاش کنند خودرو پی خود را در زیر روشنایی و در پارکینگ عمومی و محلی امن پارک کنند.
    بینقی بیان کرد: سال ۱۳۹۹ سرقت‌های خرد مانند سرقت داخل خودرو و قطعات خودرو مانند لاستیک یدک در استان سمنان کمی افزایش داشت و لازمه پیشگیری از سرقت‌ها هوشیاری و توجه به توصیه‌های پلیس است.

    وی با بیان اینکه ۸۱ درصد سرقت‌های استان سمنان در چهار زمینه است، یادآور شد: سرقت خرد جزو چهار زمینه سرقت دارای فراوانی در استان است.
    رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: سه‌ هزار و ۱۵۰ سارق از ابتدای امسال تاکنون با تحقیقات و ترفتدهای تخصصی پلیس در استان دستگیر شدند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *