فرماندار اشنویه با اشاره به اقدامات گسترده دولت در گازرسانی به مناطق روستایی گفت: جشن پایان گازرسانی در این شهرستان امسال برگزار می‌شود.
×
×

برگزاری جشن پایان گازرسانی در اشنویه

  • کد نوشته: 28610
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۱
  • ۰
  • فرماندار اشنویه با اشاره به اقدامات گسترده دولت در گازرسانی به مناطق روستایی گفت: جشن پایان گازرسانی در این شهرستان امسال برگزار می‌شود.
    برگزاری جشن پایان گازرسانی در اشنویه
  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار: جشن پایان گازرسانی در اشنویه امسال برگزار می‌شود
    برگزاری جشن پایان گازرسانی در اشنویه

    فرماندار اشنویه با اشاره به اقدامات گسترده دولت در گازرسانی به مناطق روستایی گفت: جشن پایان گازرسانی در این شهرستان امسال برگزار می‌شود.

    عبدالسلام مام‌عزیزی گازرسانی به روستاهای اشنویه را از برنامه‌های اصلی این شهرستان عنوان کرد و افزود: تا قبل از دولت تدبیر و امید تنها هشت درصد از روستاهای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخودار بود که در طول این دولت و با اتمام طرح‌های در حال اجرا، میزان برخورداری روستانشینان این شهرستان به ۱۰۰ درصد می‌رسد که این امر یک انقلاب در حوزه گازرسانی در آذربایجان‌غربی است.

    فرماندار اشنویه گفت: هم‌اکنون ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری و ۴۰ روستای این شهرستان از گاز  طبیعی بهره‌مند هستند و عملیات گازرسانی به ۳۱ روستا نیز در حال اجرا  و سه روستا نیز آماده واگذاری است.

    وی با بیان اینکه عملیات گازرسانی به منطقه “دشت بیل” این شهرستان نیز با ۱۷ روستا از ۸۰ درصد پیشرفت برخوردار است افزود: پیشرفت و سرعت گازرسانی مدتی است دچار وقفه شده که پیگیر حل این موضوع هستیم.

    بهسازی و تعریض محورهای مواصلاتی اشنویه آغاز می‌شود

    فرماندار اشنویه در خصوص بهسازی محورهای مواصلاتی نیز افزود: بهسازی و تعریض مسیر اشنویه – ارومیه و اشنویه – نقده که به پیمان واگذار شده ‌است با توجه به مساعد شدن شرایط جوی بزودی آغاز می شود.

    وی گفت: جهت بهسازی و روکش آسفالت محور اشنویه – ارومیه ۱۷۲ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است که قرار است با این اعتبار، ۶ کیلومتر از مسیر آسفالت شود.

    وی ادامه داد: طرح بهسازی جاده اشنویه – ارومیه که هم‌اکنون در حال اجراست از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و اختصاص این بودجه و واگذاری به پیمان در راستای ادامه عملیات بهسازی این مسیر است.

    مام‌عزیزی افزود: حدود پنج کیلومتر از مسیر اشنویه – نقده نیز به پیمان واگذار شده و عملیات تعریض و بهسازی آن بزودی آغاز می‌شود.

    وی در خصوص پل “پوش‌آباد” نیز افزود: طرح ساخت این پل که در محور اشنویه – پیرانشهر واقع شده است از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که عملیات اجرایی به دلیل عدم تامین مالی  متوقف شده ‌بود.

    مام عزیزی گفت: احداث این پل کاملا مناسب و هماهنگ با دبی آب رودخانه بوده و در همه شرایط و حتی در هنگام طغیان رودخانه نیز امکان عبور و مرور از روی آن وجود خواهد داشت و با پیگیری‌های انجام شده طی روزهای آتی ادامه عملیات ساخت  شروع می‌شود.

    در پایان این نشست خبری فرماندار اشنویه از اصحاب رسانه این شهرستان تجلیل کرد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *