استاندار خراسان جنوبی گفت: توزیع روغن خوراکی در استان سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال ۹۸، افزایش ۱۲ برابری داشته است که با این میزان توزیع هیچ‌گونه مشکلی در جهت تامین روغن وجود ندارد و مردم نباید در این خصوص نگرانی داشته باشند.
×
×

توزیع ۱۲ برابری روغن در خراسان جنوبی

  • کد نوشته: 28627
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۱
  • ۰
  • استاندار خراسان جنوبی گفت: توزیع روغن خوراکی در استان سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال ۹۸، افزایش ۱۲ برابری داشته است که با این میزان توزیع هیچ‌گونه مشکلی در جهت تامین روغن وجود ندارد و مردم نباید در این خصوص نگرانی داشته باشند.
    توزیع ۱۲ برابری روغن در خراسان جنوبی
  • تبلیغ هدفمند
    توزیع روغن در خراسان جنوبی ۱۲ برابر شد
    توزیع ۱۲ برابری روغن در خراسان جنوبی

    استاندار خراسان جنوبی گفت: توزیع روغن خوراکی در استان سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال ۹۸، افزایش ۱۲ برابری داشته است که با این میزان توزیع هیچ‌گونه مشکلی در جهت تامین روغن وجود ندارد و مردم نباید در این خصوص نگرانی داشته باشند.

    حمید ملانوری در پایان نشست ستاد تنظیم بازار کشور که به ریاست رییس جمهوری و به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، افزود: برگزاری این جلسه نشان دهنده توجه عمیق دولت و رییس جمهوری به مبحث تامین کالاهای اساسی و بهبود معیشت مردم است.

    وی گفت: با وجود تلاش‌های دستگاه‌های متولی، در بازار مشکلاتی وجود دارد که ستاد تنظیم بازار کشور و به تبع آن ستاد تنظیم بازار استان‌ها باید نسبت به حل و فصل آنها اقدام کنند.

    استاندار خراسان جنوبی تامین کالاهای اساسی را از وظایف مهم دستگاه‌های اجرایی برشمرد و افزود: دستگاه‌های متولی تامین کالاهای اساسی باید در برنامه‌ریزی‌ها دقت لازم را انجام دهند تا کالا به اندازه نیاز جامعه در دسترس مردم قرار گیرد.

    وی تنظیم بازار را تابع شرایط عرضه و تقاضا دانست و تصریح کرد: در کنار عرضه و تقاضا، نقش نظارتی ستاد تنظیم بازار بسیار موثر است و باید بر بازار، نظارت و کنترل کافی صورت گیرد.

    ملانوری یکی دیگر از وظایف ستاد تنظیم بازار را رصد میزان کالاهای مورد نیاز استان معرفی کرد و گفت: ستاد باید کالا را براساس میزان نیاز استان تامین کرده به این نکته توجه داشته باشد که سستی در نظارت و عدم برخورد با متخلفین، باعث بی‌ثباتی در بازار می‌شود.

    وی به نقش مهم و کلیدی  رسانه‌ها در تنظیم بازار استان اشاره کرد و افزود: صدا و سیمای مرکز استان و رسانه‌های مکتوب و پایگاه‌های خبری، نقش کلیدی و مهم در بهبود فضای کسب و کار و تنظیم بازار دارند و باید با تولید برنامه‌های امیدآفرین، این وظیفه خود را به درستی ایفا کنند.

    استاندار خراسان جنوبی با نام بردن از دستگاه‌های متولی تولید، توزیع و عرضه کالاهای اساسی در استان گفت: این دستگاه‌ها باید برنامه عملیاتی مشخصی داشته باشند و براساس همان برنامه به صورت هماهنگ و منسجم اقدام کنند.

    وی تاکید کرد: دستگاه‌های نظارتی و بازرسی، تعزیرات، دستگاه‌های قضایی و اصناف باید با هم در حوزه بازار تعامل جدی داشته باشند و با متخلفین برخورد جدی کنند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *