هفتمین سمینار ملی و اولین وبینار بین‌المللی ژنتیک پزشکی( تشخیصی، تحقیقی) به میزبانی سنندج و با شرکت افرادی از داخل و خارج کشور برگزار می شود.
×
×

برگزاری سمینار ‌ملی ژنتیک پزشکی به میزبانی سنندج

  • کد نوشته: 28643
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۱
  • ۰
  • هفتمین سمینار ملی و اولین وبینار بین‌المللی ژنتیک پزشکی( تشخیصی، تحقیقی) به میزبانی سنندج و با شرکت افرادی از داخل و خارج کشور برگزار می شود.
    برگزاری سمینار ‌ملی ژنتیک پزشکی به میزبانی سنندج
  • تبلیغ هدفمند
    سمینار ‌ملی ژنتیک پزشکی به میزبانی سنندج برگزار می‌شود
    برگزاری سمینار ‌ملی ژنتیک پزشکی به میزبانی سنندج

    هفتمین سمینار ملی و اولین وبینار بین‌المللی ژنتیک پزشکی( تشخیصی، تحقیقی) به میزبانی سنندج و با شرکت افرادی از داخل و خارج کشور برگزار می شود.

      استادیار و متخصص ژنتیک دانشکده پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار داشت: هفتمین سمینار ملی و اولین سمینار، وبینار بین‌المللی ژنتیک پزشکی ( تشخیصی – تحقیقی) به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در روزهای ۱۹ و ۲۰ فروردین سال جاری در سنندج  برگزار خواهد شد.

    دکتر فریدون عبدالملکی با بیان اینکه این سمینار بستری را فراهم ساخته تا بتوانیم از حضور و تجارب افراد با سابقه، توانمند و اساتید از دیگر کشورها بهره‌مند شویم، افزود: در سمینار هفتم سخنرانی‌های ویژه ای را با حضور اساتیدی از کشورهای مختلف از جمله آمریکا، انگلیس و آلمان  خواهیم داشت و همچنین از حضور همکاران و اساتید ایرانی فعال و توانمند در حوزه بالینی و آزمایشگاهی ژنتیک پزشکی بهره خواهیم برد.

     این متخصص اضافه کرد: ژنتیک پزشکی،  تبادل علمی، انتقال تجربیات علمی و کاربردی در حوزه تشخیصی ژنتیک پزشکی در چهار حیطه سیتو ژنومیک ژنتیک مولکلولی، ژنتیک بالینی، ویرایش ژنی و مداخلات ژنتیکی در قالب  معرفی موردی و مطالعات و تجربیات گسترده‌تر از جمله اهداف این سمینار است.

    دکتر عبدالملکی گروه‌های هدف شرکت کننده در این سمینار را مسئولین آزمایشگاه‌های تشخیص ژنتیک پزشکی، پزشکان متخصص ژنتیک کودکان، نورولوژی زنان و زایمان، پریناتولوژی و داخلی، دانشجویان، فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد ژنتیک انسانی اعضای هیئت علمی دکترای ژنتیک مولکولی وزارت علوم نام برد و گفت” به منظور آشنایی بیشتر همکاران با جوانب پزشکی قانونی در حوزه ژنتیک نیز سخنرانی و تبادل نظری تدارک دیده شده است که با حضور کارشناسان با تجربه این حوزه در سازمان پزشکی قانونی کشور در قالب سخنرانی و بحث در پنل برگزار خواهد شد.

     هفتمین سمینار ملی و اولین سمینار و بینار بین‌المللی ژنتیک پزشکی در روزهای پنج‌شنبه ۱۹ فروردین ماه سال جاری از ساعت ۱۳ الی ۱۷ و جمعه ۲۰ فروردین ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۴ در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار خواهد شد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *