×
×

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان
باوجودتوزیع روزانه۲۰۰تن گوشت مرغ بانرخ دولتی وکمبودآن درمراکزتوزیع

  • کد نوشته: 28669
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا ابراهیم کریمی روز سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار گلستان اظهار داشت: در ماه های پایانی سال گذشته دغدغه مجموعه جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه ها و فروشندگان استان، تهیه اقلام اساسی از جمله مرغ و روغن بود که با حمایت و همکاری همه این مجموعه ها، نیازهای اصلی مردم تامین شد.
    باوجودتوزیع روزانه۲۰۰تن گوشت مرغ بانرخ دولتی وکمبودآن درمراکزتوزیع
  • تبلیغ هدفمند

    معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت که با هدف دسترسی آسان مردم و تنظیم بازار، روزانه ۲۰۰ تن گوشت مرغ با قیمت مصوب ۲۰۴ هزار ریال در استان توزیع می‌شود.

    باوجودتوزیع روزانه۲۰۰تن گوشت مرغ بانرخ دولتی وکمبودآن درمراکزتوزیع

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا ابراهیم کریمی روز سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار گلستان اظهار داشت: در ماه های پایانی سال گذشته دغدغه مجموعه جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه ها و فروشندگان استان، تهیه اقلام اساسی از جمله  مرغ و روغن بود که با حمایت و همکاری همه این مجموعه ها، نیازهای اصلی مردم تامین شد.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان همچنین به فرارسیدن ماه رمضان اشاره کرد و افزود : مردم نگران تامین اقلام اساسی مورد نیاز این ماه از جمله مرغ، روغن و تخم مرغ نباشند چرا که این کالاها به اندازه کافی در انبارها ذخیره شده و با همکاری دستگاه های متولی در تامین نیازهای اصلی مردم مشکلی وجود ندارد.

    مرغ تولیدی گلستان در تامین نیاز کشور نقش ویژه دارد بطوری‌که قبل از شیوع کرونا روزانه به طور متوسط ۷۰۰ تن مرغ در استان کشتار شده و بیش از ۶۰۰ تن آن روانه استان های دیگر می شد.

    گلستان استان معین تهران در تامین روزانه گوشت مرغ مصرفی ساکنان آن است.

    استان گلستان از قطب های مهم صنعت پرورش مرغ در کشور با سرمایه گذاری زیرساختی ۳۰ هزار و ۶۹۵ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۲ هزار و ۸۵۳ تن به شمار می رود.

    گلستان هزار و ۹ واحد مرغداری با ظرفیت اسمی جوجه‌ریزی ۳۰ میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه در هر دوره پرورش دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *