×
×

استاندار خراسان رضوی
گازرسانی روستاهای‌بالای۲۰خانوار در خراسان‌‌رضوی

  • کد نوشته: 28688
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسبو کار به نقل از ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز چهارشنبه در دیدار مردمی با اهالی روستای «درخت بید» شهرستان مرزی صالح‌آباد اظهار داشت:‌ گازرسانی به مناطق مرزی و سخت‌گذر از خدمات ارزشمند دولت است و هم‌اینک ۹۳ درصد روستاهای استان از گاز برخوردارند.
    گازرسانی روستاهای‌بالای۲۰خانوار در خراسان‌‌رضوی
  • تبلیغ هدفمند

     استاندار خراسان ‌رضوی گفت: گازرسانی به همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان تا پایان سال جاری انجام می‌شود.

    گازرسانی روستاهای‌بالای۲۰خانوار در خراسان‌‌رضوی
    گازرسانی روستاهای‌بالای۲۰خانوار در خراسان‌‌رضوی
    گازرسانی روستاهای‌بالای۲۰خانوار در خراسان‌‌رضوی

    به گزارش بازار کسبو کار به نقل از ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز چهارشنبه در دیدار مردمی با اهالی روستای «درخت بید» شهرستان مرزی صالح‌آباد اظهار داشت:‌ گازرسانی به مناطق مرزی و سخت‌گذر از خدمات ارزشمند دولت است و هم‌اینک ۹۳ درصد روستاهای استان از گاز برخوردارند.


    وی بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دولتهای مختلف برای پیشرفت و آبادانی مناطق مختلف از جمله نواحی مرزی نگاه ویژه ای داشته‌اند و ایجاد تمام زیرساختهای آب، برق، گاز، درمان و آموزش در همه مناطق مرزی و محروم کشور مشاهده می شود.

    استاندار خراسان رضوی افزود:‌ البته در برخی روستاها به دلیل جمعیت پایین و دور بودن از مرکز استان،  مشکلاتی وجود دارد که با حضور در مناطق محروم و بسیج کردن دستگاه‌های دولتی سعی می‌شود تمامی امکانات و زیرساختهای لازم در این مناطق ایجاد شود.
    وی گفت: محرومیت‌زدایی و فراهم کردن زیرساختها در حوزه اشتغالزایی از مهمترین اقدامات دولت بوده و در این حوزه در مناطق مرزی و محروم گامهای خوبی برداشته شده‌ است.
    معتمدیان با بیان اینکه ساکنان روستاها مولد و تولیدکننده هستند، خاطرنشان کرد: از مهمترین رویکردهای دولت جلوگیری از مهاجرت با استفاده از ظرفیتهای مختلف و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد اشتغال جوانان در مناطق روستایی است.
    استاندار خراسان رضوی افزود: به رغم وجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها، دولت تلاش کرده‌ تا مشکلات را به حداقل برساند و خدمت‌رسانی به مناطق محروم مهمترین دغدغه دولت است.
    در ادامه اهالی این روستا مشکلات خود را بیان کردند که نبود گاز، وجود مشکل در تامین آب آشامیدنی، مشکل آنتن‌دهی اینترنت و لزوم ایجاد دیوار ساحلی برای جلوگیری از وقوع سیلاب از آن جمله بود.
    استاندار خراسان رضوی در خصوص مشکل کمبود آب شرب ساکنان این روستا نیز اظهار کرد: آب آشامیدنی از مهمترین ضروریات است و این مشکل روستا تا سه ماه آینده برطرف خواهد شد و البته احیا و مرمت قنوات نیز در دستور کار قرار دارد تا بتوان مشکلات حوزه کشاورزی و اشتغال را در این منطقه مرتفع ساخت.
    دیدار با خانواده شهیدان محمد و مهدی علی میرزایی از دیگر برنامه‌های استاندار خراسان رضوی در این روستا بود.

    نماینده عالی دولت در خراسان رضوی در جریان سفر یکروزه خود به شهرستان صالح آباد علاوه بر دیدار با مردم شهر جنت آباد با اهالی روستاهای درخت بید و کلاته صمد این شهرستان نیز دیدار و گفت و گو خواهد کرد.  

    صالح آباد دارای ۲ بخش مرکزی و جنت آباد، پنج دهستان و ۹۰ روستای دارای سکنه است.

    شهرستان ۴۳ هزار نفری صالح آباد، با وسعت چهار هزار و ۲۰۰ کیلومتر مربع در ۱۷۸ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *