×
×

فرماندار ویژه دزفول
ورودی‌های دزفول بسته شدند

  • کد نوشته: 28691
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، علی فرهمندپور روز چهارشنبه در گفت وگو با رسانه های دزفول اعلام کرد: طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا شهرستان دزفول و همکاری فرماندار شهرستان شوش پل حمید آباد از ظهر امروز چهارشنبه ۱۱ فروردین ماه بصورت دو طرفه مسدود شد.
    ورودی‌های دزفول بسته شدند
  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار ویژه دزفول گفت: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، مبادی ورودی شهرستان دزفول از امروز مسدود شدند.

    ورودی‌های دزفول بسته شدند

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، علی فرهمندپور روز چهارشنبه در گفت وگو با رسانه های دزفول اعلام کرد: طبق  تصمیم ستاد مقابله با کرونا شهرستان دزفول و همکاری فرماندار شهرستان شوش پل حمید آباد از ظهر امروز چهارشنبه ۱۱ فروردین ماه بصورت دو طرفه مسدود شد.

    وی افزود: مبادی ورودی بخش‌های سردشت و شهیون نیز  برای جلوگیری از ورود گردشگران به این مناطق و تجمع افراد  از ظهر امروز ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ تا  صبح شنبه ۱۴ فروردین ماه مسدود شد.

    فرماندار ویژه شهرستان دزفول با بیان اینکه سایر مبادی ورودی و خروجی شهرستان توسط تیم بازرسی ستاد مقابله با کرونا کنترل خواهند شد گفت: شهرستان دزفول در حال حاضر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد لذا از تمامی هم استانی‌ها تقاضا داریم در شرایط فعلی از سفر به دزفول جدا خودداری کنند.

     فرهمندپور اظهارداشت: تصمیمات اتخاذ شده و محدودیت‌های اعمال شده برای حفظ سلامت و جان شهروندان است و از مردم انتظار می‌رود  در اجرای این مصوبات برای بهبود وضعیت کرونا در شهرستان دزفول همکاری لازم را داشته باشند.

    وی بیان کرد: طبق  مصوبات ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان در روز دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه اجازه برگزاری هیچ مراسمی داده نخواهد شد و با ناقضان این مصوبات طبق قانون برخورد می‌شود.

    در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان از جمله دزفول در وضعیت قرمز و هفت شهرستان نارنجی هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *