×
×

معاون هماهنگ کننده ناجا
شهداچراغ راه هدایت هستند

  • کد نوشته: 28697
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار "محمدعلي نوری نژاد" به همراه فرمانده انتظامی استان گلستان در این دیدار با اشاره به عظمت کار شهدا، اظهار داشت: در کشوری که فرهنگ ایثار و شهادت طلبی وجود داشته باشد به طور قطع هیچ دشمنی نمی‌تواند در آن نفوذ کند.
    شهداچراغ راه هدایت هستند
  • تبلیغ هدفمند

    شهدا چراغ راه هدایت هستند/ تقدیر از صبر و استقامت خانواده های شهدا
    معاون هماهنگ کننده ناجا در دیدار با خانواده شهید “احمد کندابی” با تقدیر از صبر و استقامت ستودنی خانواده های شهداء گفت: شهدا چراغ راه هدایت هستند.

    شهداچراغ راه هدایت هستند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “محمدعلی نوری نژاد” به همراه فرمانده انتظامی استان گلستان در این دیدار با اشاره به عظمت کار شهدا، اظهار داشت: در کشوری که فرهنگ ایثار و شهادت طلبی وجود داشته باشد به طور قطع هیچ دشمنی نمی‌تواند در آن نفوذ کند.

    وی با بیان اینکه امروز هر چه در کشور داریم به برکت فداکاری‌ها و دلاورمردی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است،افزود: ما امروز برای اینکه بتوانیم در مسیر خدمت به مردم موفق باشیم ،نیازمند دعای خیر خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستیم.
    معاون هماهنگ کننده ناجا خانواده‌های شهدا را مظهر ایثار و فداکاری دانست و تصریح کرد: تکریم و تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران باید سرلوحه کار قرار بگیرد.
    این مقام انتظامی ارشد ادامه داد: حفظ آرمان شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های معظم شهدا همواره موجب دلگرمی مسئولان در انجام وظایف محوله و خدمات‌رسانی می‌شود.
    سردار نوری نژاد در پایان این دیدار با اهداء لوح و هدایایی از خانواده این شهید والامقام تقدیر و تجلیل کرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *