×
×

معاون هماهنگ کننده ناجا
کارپلیس تعطیل بردار نیست

  • کد نوشته: 28701
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین وي تامین امور معیشتی کارکنان را از اولویت هاي برنامه های کلان نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: نيروي انساني سرمايه راهبردي ناجا است و بايد همه تلاش خود را به كار بگيريم تا بتوانيم مشكلات كاركنان را برطرف كنيم.
    کارپلیس تعطیل بردار نیست
  • تبلیغ هدفمند

    کار پلیس تعطیل بردار نیست / مقبولیت و موفقیت ناجا در تامین نظم و امنیت جامعه

    سردار “محمد علی نوری نژاد” در قرارگاه مشترک امام رضا(ع) و نوروز۱۴۰۰ فرماندهی انتظامی استان گلستان با تبریک آغاز سال نو و اعیاد خجسته شعبانیه به خصوص میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) اظهار داشت: امیدواریم در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال “تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها” نام گرفته بتوانیم نقش محوری و رسالت خطیرخود برای تحقق این شعار را به خوبی و شایستگی ایفا کنیم.

    کارپلیس تعطیل بردار نیست

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین وی تامین امور معیشتی کارکنان را از اولویت های برنامه های کلان نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: نیروی انسانی سرمایه راهبردی ناجا است و باید همه تلاش خود را به کار بگیریم تا بتوانیم مشکلات کارکنان را برطرف کنیم.

    سردار نوری نژاد به شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح کشور اشاره کرد و گفت: کار پلیس با توجه به تنوع و گستردگی ماموریت ها تعطیل بردار نیست و این یک اصل است و باید در تمام شرایط ماموریت های انتظامی انجام شود که این موضوع بر حساسیت کار پلیس می افزاید.
    وی تصریح کرد: یکی از اصلی ترین دغدغه های فرماندهان توجه به سلامت جسم و روح کارکنان است، چرا که موفقیت و پیروزی در ماموریت ها در گرو آمادگی جسم و روح برای مقابله با ناهنجاری ها و جرایم مختلف است.
    معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: مبانی اقدامات و ماموریت های راهبردی و خط مشی ما بر اساس فرامین فرمانده معظم کل قوا، وی بیان کرد: بر اساس افکارسنجی که انجام شده است ناجا به لحاظ صحت عمل، درست انتخاب کردن مسیر و برقراری نظم و امنیت جامعه از مقبولیت بالایی برخوردار است.
    به گفته این مقام ارشد ناجا، با قابلیت های بسیار بالا و مطلوب نیروی انتظامی، امروز هیچ تصمیم کلانی بدون حضور فرماندهان و مسئولان ناجا گرفته نمی شود و این مسئله نشان می دهد که ما در اجرای ماموریت ها و برنامه هایمان در تامین امنیت موفق عمل کرده ایم.
    سردار نوری نژاد در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در تلاش است برای خدمتگزاری هر چه بهتر به مردم شریف ایران اسلامی با ارتقاء توان و بهره مندی از تجهیزات و فناوری های جدید و به روز، در ماموریت ها حضور یابد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *