×
×

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی
تشکیل صف، تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها درخراسان شمالی بود

  • کد نوشته: 28717
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سیدجلال موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برخی واحدهای نانوایی با تعطیلی خودسرانه، سبب شده اند تا صف نان در سایر نانوایی ها بیشتر شود که در این زمینه با این واحدهای صنفی برخورد شده است.
    تشکیل صف، تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها درخراسان شمالی بود
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی گفت: تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها سبب گلایه‌مندی مردم و افزایش مشکل صف در این واحدها شده است.

    تشکیل صف، تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها درخراسان شمالی بود

    تشکیل صف، تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها درخراسان شمالی بود
    تشکیل صف، تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها درخراسان شمالی بود

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سیدجلال موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برخی واحدهای نانوایی با تعطیلی خودسرانه، سبب شده اند تا صف نان در سایر نانوایی ها بیشتر شود که در این زمینه با این واحدهای صنفی برخورد شده است.

    مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی با این واحدها گفت: تعطیلی خودسرانه نانوایی ها بیشتر در شهرهای آشخانه و اسفراین گزارش شده است.  

    موسوی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به افزایش سهم آرد نانوایی های استان افزود: با افزایش ۱۳۰ تن به سهمیه آرد  نانوایی های استان در فروردین ماه امسال میزان آرد تحویلی به این واحدها به بیش از هزار و ۱۶۰ تن خواهد رسید.

    مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی با بیان اینکه با اقدامات انجام شده، مشکلی در تامین نان مورد نیاز مردم این خطه وجود ندارد افزود: بخش زیادی از سهم افزایش یافته در فروردین ماه، در روستاهای مسافرپذیر توزیع می شود.

    وی  اظهار داشت: در نوروز امسال، بازدید و نظارت ها از وضعیت فعالیت نانوایی های استان انجام و با تخلفات احتمالی برخورد می شود. 

    وی عرضه خارج از شبکه آرد و نان را از دیگر دغدغه ها عنوان کرد و گفت: متاسفانه افزایش قیمت نهاده های دامی و تفاوت قیمت آرد یارانه با خوراک دام سبب شده است تا دامداران از آرد برای تغذیه دام استفاده کنند.

    مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی بدون ذکر آمار تخلفات شناسایی شده در این زمینه، اظهار داشت: هرچند تخلف ها در این زمینه کاهش یافته اما عرضه خارج از شبکه همچنان وجود دارد. 

    سرانه مصرف آرد و نان در این استان ۲ کیلوگرم بالاتر از میانگین کشوری است و مردم ما نان خورتر هستند. 

    هر فرد در  خراسان شمالی ماهانه ۹.۵ کیلوگرم آرد و نان مصرف می کند که این رقم در کشور ۷.۵ کیلوگرم است. 

    در این استان به ازای حدود ۶۶۰ نفر یک واحد نانوایی راه اندازی شده است که این رقم در کشور بر اساس آخرین آمار، ۲ برابر است.  

     اکنون در شهرها و روستاهای استان هزار و ۳۱۲ واحد نانوایی از آرد یارانه ای استفاده می کنند.  

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *