×
×

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم
تجمع دربوستان‌ها ممنوع است

  • کد نوشته: 28763
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، روابط عمومی استانداری قم، بیژن سلیمان پور روز چهارشنبه در گفت وگویی افزود: در روز طبیعت حاشیه بوستان‌ها و رودخانه‌ها توسط شهرداری محصور می‌شود و نیروی انتظامی نیز در اجرای هرچه بهتر این محدودیت‌ها به ماموران شهرداری کمک خواهد کرد.
    تجمع دربوستان‌ها ممنوع است
  • تبلیغ هدفمند

     معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: هرگونه تجمع و دورهمی در بوستان‌ها و فضاهای سبز داخل شهر و حاشیه جاده‌ها، روستاها، باغ ها، مزارع و حاشیه رودخانه‌های این استان در سیزدهم فروردین ماه(روز طبیعت) مطلقا ممنوع است.

    تجمع دربوستان‌ها ممنوع است
    تجمع دربوستان‌ها ممنوع است
    تجمع دربوستان‌ها ممنوع است

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، روابط عمومی استانداری قم، بیژن سلیمان پور روز چهارشنبه در گفت وگویی افزود: در روز طبیعت حاشیه بوستان‌ها و رودخانه‌ها توسط شهرداری محصور می‌شود و نیروی انتظامی نیز در اجرای هرچه بهتر این محدودیت‌ها به ماموران شهرداری کمک خواهد کرد.

    وی ضمن قدردانی از همکاری مردم در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی گفت: مردم قم در طول یک سال گذشته همکاری کم‌نظیری در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی داشته‌اند و امیدواریم مانند سال گذشته در روز طبیعت خانواده‌ها برای حفظ سلامت خود و جامعه در خانه بمانند.

    وی با اشاره به اینکه در روز طبیعت هیچ گونه محدودیت ورودی و خروجی در استان اعمال نخواهد شد خاطرنشان کرد: با شروع تعطیلات و آغاز سفرهای نوروزی، شاهد سیر صعودی بیماری در روزهای گذشته هستیم و در صورتی که دستورالعمل‌های بهداشتی در آخرین روزهای تعطیلات به درستی اجرا نشود شیب شیوع بیماری به مراتب تندتر خواهد شد.

    وی همچنین به وضعیت زرد کرونایی استان اشاره کرد و گفت: با افزایش تعداد بیماران مبتلا یا مشکوک به کرونا در روزهای اخیر احتمال دارد به زودی وارد وضعیت نارنجی کرونایی شویم که در این صورت محدودیت‌های بیشتری در سطح شهر اعمال خواهد.

    به دنبال افزایش تعداد بستری شدگان کرونایی در قم، این استان که از روز بیستم دی ماه ۹۹ به منطقه آبی کرونایی کشور ورود پیدا کرده بود از بیست و پنجم اسفند وارد منطقه زرد شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *