×
×

استاندار خراسان شمالی
اتحادوهمبستگی را می توان در۱۲فروردین یافت

  • کد نوشته: 28783
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد علی شجاعی در پیامی به مناسبت 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی افزود: نظام جمهوری اسلامی با حضور پررنگ و همیشه در صحنه مردم ، در یک رفراندوم بزرگ تاریخی به دشمنان فتنه انگیز نظام ثابت کردند که در تمامی شرایط تنها در مسیر رهنمودها، آرمانها و ارزش های این انقلاب شکوهمند اسلامی حرکت می کنند .
    اتحادوهمبستگی را می توان در۱۲فروردین یافت
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار خراسان شمالی ۱۲ فروردین را روز همبستگی، اتحاد و رسیدن به معنای واقعی و حقیقی استقلال و آزادی است.

    اتحادوهمبستگی را می توان در۱۲فروردین یافت

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد علی شجاعی در پیامی به مناسبت ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی افزود: نظام جمهوری اسلامی با حضور پررنگ و همیشه در صحنه مردم ، در یک رفراندوم بزرگ تاریخی به دشمنان فتنه انگیز نظام ثابت کردند که در تمامی شرایط تنها در مسیر رهنمودها، آرمانها و ارزش های این انقلاب شکوهمند اسلامی حرکت می کنند .


    وی اظهارداشت : چه بسا که با این همه پرسی اُبهت و عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدیم تا این روز تاریخی را برای ابد ثبت و ماندگار کنیم.
    نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد : در روز ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی، تمام مردم ایران از قومیت های مختلف با یک رنگی و یک صدا زیر بیرق عدل و آزادگی ایستادند تا قاطعانه این پیام را به کل جهان مخابره کنند که حکومتی با عزت تر از جمهوری اسلامی ایران نیست.
    شجاعی یادآور شد :  پس از تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران پاسداری از ارزش ها توسط مردم این سرزمین در برهه های مختلف از حوادث ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا دوران دفاع مقدس، دوران تحریمهای ظالمانه و حضور پرشور در همه انتخابات، برای جهانیان به اثبات رسیده و این اراده ملی زبانزد تمام محافل سیاسی شد.
    استاندارخراسان شمالی تصریح کرد : امروز با گذشت ۴۲ سال از آن روزهای پرفراز و نشیب همچنان در خط ولایت رهبری قدم بر می داریم و در برابر هرگونه ظلم خواهی دشمنان کوتاه نخواهیم آمد.
    شجاعی در پایان ضمن تبریک فرا رسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ابراز امیدواری کرد تا همگان در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مسیر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی با وحدت و همدلی گام برداریم.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *