×
×

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی
۷۰درصدمدارس آذربایجان‌شرقی متصل‌به شبکه‌ملی‌ارتباطات

  • کد نوشته: 28849
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، محمد فرزاد روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اجرای طرح هوشمندسازی مدارس در این استان، سه هزار و ۸۰۲ مدرسه شهری و روستایی به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.
    ۷۰درصدمدارس آذربایجان‌شرقی متصل‌به شبکه‌ملی‌ارتباطات
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی گفت: ۷۰ درصد مدارس استان از طریق هوشمندسازی به شبکه ملی ارتباطات متصل شد.

    ۷۰درصدمدارس آذربایجان‌شرقی متصل‌به شبکه‌ملی‌ارتباطات
    ۷۰درصدمدارس آذربایجان‌شرقی متصل‌به شبکه‌ملی‌ارتباطات
    ۷۰درصدمدارس آذربایجان‌شرقی متصل‌به شبکه‌ملی‌ارتباطات

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، محمد فرزاد روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اجرای طرح هوشمندسازی مدارس در این استان، سه هزار و ۸۰۲ مدرسه شهری و روستایی به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.

    وی در خصوص جزئیات مربوط به طرح هوشمندسازی مدارس روستایی بیان کرد: تاکنون ۲ هزار و ۲۴۳ مدرسه روستایی که بیش از ۷۴ درصد روستاهای استان را شامل می‌شود، هوشمندسازی شده است. 

    وی به دیگر اقدامات نیز اشاره و بیان کرد: سرویس‌های اینترنت ADSL به همراه مودم یا بدون مودم به آن دسته از مدرارس روستایی و شهری که تاکنون بدون سرویس اینترانت یا سرویس ADSL  بود، به مدت ۲ سال رایگان عرضه شد.

    فرزاد همچنین اظهار داشت: در قالب طرح هوشمندسازی سرویس اینترنت ADSL بدون مودم هم به مدرسه‌های روستایی و شهری که پیش از این دارای سرویس‌هایی مانند ADSL یا اینترانت به همراه مودم بود، اعطا شده و سرویس قبلی آنها به توپولوژی مورد نظر تعریف شده و ۲ سال اتصال رایگان برقرار شده است.

    وی در مورد سرویس‌های مودم همراه اول و ایرانسل هم اعلام کرد: این سرویس در برخی مدارس روستایی که امکان اتصال از طریق ADSL وجود نداشت و دارای پوشش یکی از اپراتورهای همراه اول یا ایرانسل بود، برقرار شد.

    فرزاد همچنین اضافه کرد: سرویس مودم «های وب» نیز در برخی مدارس روستائی که دارای پوشش‌های وب بود، به مدت ۲ سال به صورت رایگان متصل شد.

    برخلاف زندگی مرسوم در مدرسه، مفهوم مدرسه هوشمند باعث می‌شود از فن‌آوری و تجهیزات پیشرفته در کلاس‌های درس استفاده شود تا دانش‌آموز تجربه یادگیری بهتری داشته باشد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *