رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه از آمادگی این پلیس برای اجرای طرح ترافیکی روز طبیعت در شهرهای مختلف استان و ممنوعیت حضور در تفرجگاه ها خبر داد.
×
×

اعمال طرح ترافیکی روز طبیعت در کرمانشاه

  • کد نوشته: 28873
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۳
  • ۰
  • رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه از آمادگی این پلیس برای اجرای طرح ترافیکی روز طبیعت در شهرهای مختلف استان و ممنوعیت حضور در تفرجگاه ها خبر داد.
    اعمال طرح ترافیکی روز طبیعت در کرمانشاه
  • تبلیغ هدفمند
    طرح ترافیکی روز طبیعت در کرمانشاه اعمال می‌شود
    اعمال طرح ترافیکی روز طبیعت در کرمانشاه

    رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه از آمادگی این پلیس برای اجرای طرح ترافیکی روز طبیعت در شهرهای مختلف استان و ممنوعیت حضور در تفرجگاه ها خبر داد.

    سرهنگ فضل الله شیری گفت: طرح ویژه کنترل ترافیک و محدودیت های ستاد ملی مقابله با کرونا به منظور پیشگیری از شیوع کرونا با حضور پلیس راهور و همکاری ماموران انتظامی اجرا می‌شود.

    وی ادامه داد: برابر مصوبات ستاد ملی کرونا ورود و تجمع در بوستان ها، پارک ها، تفرجگاه ها و مراکز تفریحی و تاریخی برای حفظ سلامت شهروندان و قطع زنجیره ویروس کرونا ممنوع است.

    رییس پلیس راهور کرمانشاه تاکید کرد: ورود خودروهای پلاک بومی شهرستان های با وضعیت نارنجی و قرمز به سایر شهرها و بالعکس خودروهای با پلاک غیر بومی هم به این شهرها ممنوع و مشمول جریمه ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومانی می‌شود.

    سرهنگ شیری یادآور شد: منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد اجرا و متخلفان مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

    وی همچنین با اشاره به جان باختن سه نفر در ۱۱ روز ابتدای سال جاری و مجروح شدن ۱۵۰ نفر در سوانح رانندگی استان گفت: در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد رشد قابل توجه حوادث رانندگی هستیم.

    سرهنگ شیری از عموم شهروندان خواست با رعایت دستورالعمل ها و مقررات وضع شده به کاهش شیوع کرونا کمک کنند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *