رییس اداره ورزش و جوانان بوکان گفت: ۲ هندبالیست این شهرستان به نام‌های "کارو صوفی احمدی" و "شایان آژیده " به اردوی تیم ملی نوجوانان کشور دعوت شدند.
×
×

دعوت ۲ هندبالیست بوکانی به اردوی تیم ملی نوجوانان

  • کد نوشته: 28900
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۴
  • ۰
  • رییس اداره ورزش و جوانان بوکان گفت: ۲ هندبالیست این شهرستان به نام‌های "کارو صوفی احمدی" و "شایان آژیده " به اردوی تیم ملی نوجوانان کشور دعوت شدند.
    دعوت ۲ هندبالیست بوکانی به اردوی تیم ملی نوجوانان
  • تبلیغ هدفمند
    ۲ هندبالیست بوکانی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند
    دعوت ۲ هندبالیست بوکانی به اردوی تیم ملی نوجوانان

    رییس اداره ورزش و جوانان بوکان گفت: ۲ هندبالیست این شهرستان به نام‌های “کارو صوفی احمدی” و “شایان آژیده ” به اردوی تیم ملی نوجوانان کشور دعوت شدند.

    سلیمان سواره اظهار داشت: نخستین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۷ فروردین ماه در شاهرود آغاز می شود.

    وی ادامه داد: هفت بازیکن از آذربایجان‌غربی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند که ۲ نفر از آنها بوکانی هستند.

    رییس اداره ورزش و جوانان بوکان ادامه داد: بازیکنانی که از آذربایجان‌غربی به اردوی تیم ملی دعوت شده اند شامل  “محمدمهدی اسدی”، “حسین حیدریان”، “علی حیدریان”، “کارو صوفی احمدی”، “عرفان گلچین”، “علی عسگرزاده” و “شایان آژیده” هستند.

    “سواره” ادامه داد: سرمربی تیم ملی نوجوانان ۷۴ هندبالیست را به نخستین اردوی آمادگی تیم ملی دعوت کرده است.

    به گزارش ایرنا، اردوی تدارکاتی تیم ملی نوجوانان (گروه الف) جهت حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ فروردین به میزبانی شاهرود برگزار می‌شود و نفرات دعوت شده به اردودر ۲ گروه ۳۷ نفره تمرینات خود را انجام خواهند داد.

    اردوی گروه اول از ۱۷ تا ۲۰ فروردین و گروه دوم از ۲۰ تا ۲۳ فرودین زیر نظر کادر فنی متشکل از مهدی رهبری به عنوان سرمربی، حمید  ربانی کیا، محمد رضا  جعفرنیا و محمد  سیاوشی به عنوان مربی، مصطفی  داوری به عنوان بدنساز و رضا  سرسنگی به عنوان پزشکیار برگزار می شود.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *