رییس اداره ورزش و جوانان هلیلان گفت: ۸۰۰ میلیون ریال برای تجهیز خانه های ورزش روستایی این شهرستان از محل اعتبارات روستایی و عشایری هزینه شد.
×
×

هزینه ۸۰۰ میلیون ریالی برای تجهیز خانه های ورزش روستایی هلیلان

  • کد نوشته: 28904
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۴
  • ۰
  • رییس اداره ورزش و جوانان هلیلان گفت: ۸۰۰ میلیون ریال برای تجهیز خانه های ورزش روستایی این شهرستان از محل اعتبارات روستایی و عشایری هزینه شد.
    هزینه ۸۰۰ میلیون ریالی برای تجهیز خانه های ورزش روستایی هلیلان
  • تبلیغ هدفمند
    ۸۰۰ میلیون ریال برای تجهیز خانه های ورزش روستایی هلیلان هزینه شد
    هزینه ۸۰۰ میلیون ریالی برای تجهیز خانه های ورزش روستایی هلیلان

    رییس اداره ورزش و جوانان هلیلان گفت: ۸۰۰ میلیون ریال برای تجهیز خانه های ورزش روستایی این شهرستان از محل اعتبارات روستایی و عشایری هزینه شد.

    علی نجات ترحمی اظهار داشت: این خانه های ورزش روستایی در سال ۹۹ برای جلوگیری آسیب های اجتماعی و همچنین تحقق شعار هر روستا یک خانه ورزش در روستاهای گلدره و پیازآباد منطقه زردلان گرمسیر، شیرواند، پله کبود، تخم بلوط علیا، تخم بلوط سفلی، چشمه ماهی و روستای ماهیزان سفلی راه اندازی شدند.

    وی افزود: هدف از تجهیز و راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی در این شهرستان تازه تاسیس ایجاد قطب‌های ورزش روستایی، ایجاد شور و نشاط و همچنین کاهش میزان آسیب‌های اجتماعی است.

    رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان هلیلان تاکید کرد: توسعه ورزش در مناطق کم برخوردار نظیر روستاها، می تواند عاملی مهم و تعیین کننده در راستای ایجاد عدالت در توزیع سرانه های ورزشی هر منطقه باشد.

    ترحمی در خصوص هیات های ورزشی هلیلان نیز افزود : تعداد ۲۵ هیات ورزشی، ۱۰ هیات ورزشی بانوان، ۱۷نواب رییس بانوان و چهار رییس هیات ورزشی بانوان در این شهرستان فعال است.

    وی اضافه کرد : همچنین این شهرستان دارای سه هزار ورزشکار غیرسازمان یافته است که در فضاهای رو باز فعالیت می کنند.

    رییس اداره ورزش و جوانان هلیلان با بیان اینکه این شهرستان دارای چهار زمین ورزشی خاکی در روستاهای شیرواند، مهدیه، دارپروشه و تخم بلوط علیا است، ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال ۱۴۰۰ سه زمین چمن مصنوعی با شرایط مطلوب با تاییدکارشناسان فنی مهندسی در این شهرستان در دستور کار است.

    ترحمی با قدردانی از تلاش های و حمایت های فرماندار هلیلان و مدیرکل ورزش و جوانان استان، گفت: با تلاش این مدیران و پیگیری انجام شده مقرر گردیده سالن ورزشی شهیدمیرابیگی شهرکهره مورد تعمیر و راه اندازی مجدد قرار گیرد و سیستم گرمایشی و سرمایشی سالن زنده یاد کرمی شهر توحید نیز تجهیز شود.

    وی در ادامه از پیشرفت ۹۸ درصدی زمین چمن مصنوعی شهر کهره هلیلان خبر داد و افزود: این زمین ورزشی نیز در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

    به گزارش ایرنا، شهرستان هلیلان با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر به مرکزیت شهر توحید در ۹۰ کیلومتری ایلام قرار دارد.

    هلیلان تا بهمن ماه سال ۹۸ جزو شهرستان چرداول بود که با مصوبه هیات دولت به عنوان یازدهمین شهرستان در استان ایلام شناخته شد.

    اداره ورزش و جوانان هلیلان جزو نخستین اداراتی که بود که بلافاصله پس از ارتقا هلیلان از بخش به شهرستان استقرار یافت.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *