×
×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی
افزایش۴برابری ترددجاده‌ای روزطبیعت

  • کد نوشته: 28981
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین جعفر شهامت روز شنبه به ایرنا اظهار داشت: در روز طبیعت ورود ۲۰ هزار و ۲۹۵ دستگاه خودرو به استان ثبت شد که در این بازه زمانی خروج ۲۱ هزار و ۸۰۷ دستگاه خودرو هم از این خطه گزارش شد.
    افزایش۴برابری ترددجاده‌ای روزطبیعت
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: تردد ورودی و خروجی روز طبیعت امسال در محورهای استان نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از چهار برابر رشد داشته است اما این رقم نسبت به روز ۱۲ فروردین ۱۹ درصد کاهش دارد.

    افزایش۴برابری ترددجاده‌ای روزطبیعت

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین جعفر شهامت روز شنبه به ایرنا اظهار داشت: در روز طبیعت ورود ۲۰ هزار و ۲۹۵ دستگاه خودرو به استان ثبت شد که در این بازه زمانی خروج ۲۱ هزار و ۸۰۷ دستگاه خودرو هم از این خطه گزارش شد.

    وی با بیان اینکه در طرح نوروزی امسال تردد چهار میلیون و ۸۵۴ هزار و ۹۸ دستگاه خودرو در جاده های این استان به ثبت رسیده است اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروز ۷۶۳ هزار و ۲۵۹ دستگاه خودرو وارد استان شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۹۶ درصد رشد دارد.

    شهامت گفت: در این مدت خروج ۷۳۰ هزار و ۸۱۵ دستگاه خودرو از استان گزارش شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۸۳ درصد افزایش دارد. 

    به گفته وی در این مدت بیشترین تردد در جاده های استان مربوط به خودروها با پلاک خراسان رضوی با ۲۲ درصد، تهران با ۱۱ درصد، استان گلستان ۶ درصد و مازندران با پنج درصد ثبت شده است. 

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: ۲۰ نفر از رانندگان عبوری از استان در روز طبیعت، مرتکب تخلف سرعت متوسط و لحظه ای شدند. 

    استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند. 

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *