×
×

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری
جابجایی‌بیش‌از۱۰۳هزارمسافر با ناوگان چهارمحال‌وبختیاری

  • کد نوشته: 29094
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، حسین مالکی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد مسافر در قالب ۱۹ هزار و ۳۶۴ سفر جابه‌جا شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تعداد سفرها، ۲۰۶ درصد رشد و تعداد مسافران ۲۳۳ درصد رشد داشته است.
    جابجایی‌بیش‌از۱۰۳هزارمسافر با ناوگان چهارمحال‌وبختیاری
  • تبلیغ هدفمند

    معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۰۳ هزار و ۲۲۹ مسافر از ۲۵ اسفند سال گذشته تا پایان روز ۱۳ فروردین امسال از سوی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان جابه‌جا شد.

    جابجایی‌بیش‌از۱۰۳هزارمسافر با ناوگان چهارمحال‌وبختیاری
    جابجایی‌بیش‌از۱۰۳هزارمسافر با ناوگان چهارمحال‌وبختیاری
    جابجایی‌بیش‌از۱۰۳هزارمسافر با ناوگان چهارمحال‌وبختیاری

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، حسین مالکی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد مسافر در قالب ۱۹ هزار و ۳۶۴ سفر جابه‌جا شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تعداد سفرها، ۲۰۶ درصد رشد و تعداد مسافران ۲۳۳ درصد رشد داشته است.

    وی تصریح کرد: در مدت مشابه سال گذشته ۳۰ هزار و ۹۶۲ مسافر در قالب ۶ هزار و ۳۳۱ سفر جابجا شده بود.

    مالکی با بیان اینکه پایانه‌های مسافربری استان از ۲۰ اسفند ۹۸ تا پایان فروردین ۹۹ فعالیتی نداشتند، اظهار داشت: همین موضوع سبب افزایش تعداد مسافران استان در سالجاری نسبت به سال گذشته بوده است در حالی که تعداد سفر و مسافر استان در نوروز ۱۴۰۰ در مقایسه با شرایط عادی تفاوت چندانی ندارد.

    معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در ادامه از حمل پنج میلیون و ۳۴۴ هزار تن بار به خارج از استان از سوی شرکت‌های باربری استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: این میزان بار در قالب ۳۸۱ سفر جابجا شده است.

    مالکی بیشترین حمل و نقل بار در استان را مربوط به شهرستان بروجن با ۲ میلیون و ۷۵۲ هزار تن بار اعلام کرد و گفت: این شهرستان به واسطه صنعتی بودن، ۵۱.۵ درصد حمل و نقل بار استان را به خود اختصاص داده است.

    وی با بیان اینکه میزان بار خروجی از استان در مقایسه با سال گذشته تغییرات خاصی نداشته است، خاطر نشان کرد: فعالیت ناوگان حمل و نقل بار استان در شرایط شیوع کرونا قابل تقدیر است چرا که با تلاش رانندگان، حمل و نقل بار در استان یک روز هم متوقف نشد و کالاهای اساسی به موقع در دسترس مردم قرار گرفت.

    به گزارش ایرنا، ناوگان باری چهارمحال و بختیاری ۱۶ هزار و ۵۰۰ راننده با ۷ هزار و ۵۰۰ خودرو و ناوگان مسافری این استان ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *