×
×

مرمت۵۸خانه ومدرسه درشهرمراوه‌تپه توسط گروه جهادی۴۰۰نفره

  • کد نوشته: 29144
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مسوول این گروه جهادی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت که اعضای این گروه جهادی از استان‌های گلستان، تهران و البرز بودند که با حمایت مالی چهار میلیارد ریالی بنیاد علوی از دوم تا ۱۴ فروردین باحضور در شهر و روستاهای شهرستان مراوه‌تپه اقدام به فعالیت‌ کردند.
    مرمت۵۸خانه ومدرسه درشهرمراوه‌تپه توسط گروه جهادی۴۰۰نفره
  • تبلیغ هدفمند

    یک گروه جهادی ۴۰۰ نفره با حمایت بنیاد علوی در تعطیلات نوروز امسال، علاوه بر تعمیر یا احداث ۴۵ واحد مسکونی، ۱۳ مدرسه در شهر مرزی مراوه‌تپه و ۱۶ روستای این شهرستان کم برخودار را دیوارکشی و مرمت کردند.

    مرمت۵۸خانه ومدرسه درشهرمراوه‌تپه توسط گروه جهادی۴۰۰نفره

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مسوول این گروه جهادی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت که اعضای این گروه جهادی از استان‌های گلستان، تهران و البرز بودند که با حمایت مالی چهار میلیارد ریالی بنیاد علوی از دوم تا ۱۴ فروردین باحضور در شهر و روستاهای شهرستان مراوه‌تپه اقدام به فعالیت‌ کردند.

    مهدی سادین افزود: اعضای این گروه جهادی در قالب ۳۰ تیم به روستاهای مراوه‌تپه اعزام شدند و اقدام به تعمیر و مرمت واحدهای مسکونی، احداث سرویس بهداشتی، حمام، دیوارکشی و بتن ریزی محوطه حیاط افراد کم برخودار و نیز رنگ آمیزی، دیوار کشی و بتن ریزی ۱۳ واحد آموزشی این شهرستان نمودند.

    وی اضافه کرد: اقدامات انجام شده در راستای سیاست محرومیت زدایی بنیاد علوی از مناطق محروم و کمتر توسعه یافته انجام شد و تا حدودی توانست در رفع مشکلات عمرانی و بهداشتی موثر بوده و لبخند رضایت و امید به آینده را بر چهره مردمان این دیار بنشاند.

    درهمین پیوند امانگلدی ضمیر فرماندار مراوه‌تپه نیز در گفت و گو با ایرنا ضمن قدردانی از اقدمات این گروه جهادی، گفت: فعالیت‌های خداپسندانه این گروه جهادی در تعطیلات نوروزی در ادامه طرح‌ها و فعالیت‌های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان با همکاری دستگاه‌های اجرایی انجام شد و این رویه خدمتی همچنان ادامه دارد.

    شهرستان مراوه‌تپه افزون بر ۶۷ هزار نفر جمعیت دارد که در دو نقطه شهری و ۱۰۸ روستای دارای کد شناسایی سکونت دارند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *