×
×

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل
اردبیل نارنجی شد

  • کد نوشته: 29177
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، اوج‌گیری شیوع کرونا در استان اردبیل که از حدود سه هفته پیش آغاز شده همچنان ادامه دارد و از سه روز پیش ۱۰ شهرستان این استان در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار گرفته است.
    اردبیل نارنجی شد
  • تبلیغ هدفمند

    دکتر شهرام حبیب‌زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل اعلام کرد که شهرستان اردبیل در آخرین ارزیابی ستاد ملی کرونا در وضعیت نارنجی و پرخطر شیوع کرونا قرار گرفته است.

    اردبیل نارنجی شد
    اردبیل نارنجی شد
    اردبیل نارنجی شد

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، اوج‌گیری شیوع کرونا در استان اردبیل که از حدود سه هفته پیش آغاز شده همچنان ادامه دارد و از سه روز پیش ۱۰ شهرستان این استان در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار گرفته است.

    شهرستان اردبیل آخرین بار حدود چهار ماه پیش و در میانه موج سوم شیوع کرونا، در وضعیت نارنجی قرار گرفته بود.  

    هم‌اکنون به جز شهرستان گرمی که در وضعیت قرار آبی و شهرستان اردبیل که در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارد، همه مناطق این استان در شرایط زرد قرار گرفته و روز به روز بر شمار مبتلایان جدید و شمار بستری همزمان افراد مبتلا افزوده می‌شود.

    روند افزایشی کرونا در استان اردبیل از حدود سه هفته پیش و همزمان با انجام گسترده سفرهای نوروزی به استان سرعت گرفته و همانند نیمه پاییز پارسال در مسیر صعودی قرار گرفته به طوری که شمار مبتلایان بستری همزمان با دو برابر افزایش در مدت چند روز، از ۱۳۰ نفر به ۲۵۶ نفر رسیده است.

    معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل سه روز پیش در پی بروز این وضعیت با اشاره به ویزیت بیش از یک هزار نفر با علائم کرونا در روزهای اخیر و افزایش مراجعه روزانه و بیماران بدحال بستری در مراکز درمانی به صورت غیررسمی اعلام کرد که این استان وارد پیک چهارم شیوع کرونا شده است.

    بابک نخستین با انتقاد از بی‌توجهی شهروندان به رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک بویژه در چهار ماه گذشته، به کارکنان بهداشت و درمان برای مواجهه با شرایط جدید و موج چهارم  شیوع کرونا در استان اردبیل اعلام آماده‌باش داد.

    مسئولان بهداشت و درمان استان اردبیل از حدود سه هفته قبل شرایط این استان در زمینه شیوع کرونا را شکننده اعلام کرده و هشدار داده بودند که با حضور پرشمار گردشگران و کاهش سطح رعایت مقررات بهداشتی، روند شیوع کرونا در این استان افزایشی و صعودی خواهد بود.

    به گزارش ایرنا، بالاترین آمار مربوط به فوت بیماران مبتلا به کرونا در استان اردبیل در هشتم آذرماه با ۲۲ فوتی، بالاترین آمار بستری روزانه مبتلایان کرونا در ۲۵ آبان ماه با ۱۱۳ نفر و نیز بالاترین رکورد بستری همزمان بیماران کرونا با ۵۰۳ نفر در روز ۲ آذرماه به ثبت رسیده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *