×
×

فرمانده انتظامی خراسان شمالی
پلیس به سارقان حرفه ای پاتک زد

  • کد نوشته: 29212
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"علیرضا مظاهری" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چندین مورد سرقت در سطح استان، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.
    پلیس به سارقان حرفه ای پاتک زد
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۱۸ سارق و مالخر با ۱۱۷ فقره انواع سرقت در این استان خبر داد.

    پلیس به سارقان حرفه ای پاتک زد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار”علیرضا مظاهری” با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چندین مورد سرقت در سطح استان، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی استان با تلاش مستمر و همچنین انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند سارقان را شناسایی کنند، افزود: در چند عملیات غافلگیرانه ۱۸ نفر سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.

    فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به ۱۱۷ فقره انواع سرقت در استان اعتراف کردند، یاد آور شد: سرقت از منزل، مغازه، اماکن خصوصی و دولتی، موتورسیکلت، داخل خودرو، جیب بری و … از جمله سرقت های انجام شده توسط این افراد بود.
    سردار مظاهری با اشاره به اینکه در نهایت متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست تا به توصیه و هشدار های پلیس توجه کرده و در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *