فرمانده انتظامی استان از کشف 103 کیلوگرم تریاک در یک عملیات منسجم پلیسی در بجنورد خبر داد
×
×

کشف ۱۰۳ کیلوگرم تریاک در یک عملیات منسجم پلیسی در بجنورد

  • کد نوشته: 29304
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۸
  • ۰
  • فرمانده انتظامی استان از کشف 103 کیلوگرم تریاک در یک عملیات منسجم پلیسی در بجنورد خبر داد
    کشف ۱۰۳ کیلوگرم تریاک در یک عملیات منسجم پلیسی در بجنورد
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰۳ کیلوگرم تریاک در یک عملیات منسجم پلیسی در بجنورد خبر داد

    به گزارش بازار کسب کارآنلاین به نقل ازخبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار”علیرضا مظاهری” با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در ادامه ماموریت های مبارزه با مواد مخدر و تلاش اطلاعاتی و عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یکی از قاچاقچیان مواد مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفت.
    وی با اشاره به اینکه ماموران در روند رسیدگی به این پرونده دریافتند که این فرد در منزل شخصی اش مقدار قابل توجهی مواد مخدر را نگهداری می کند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از منزل وی مقدار ۱۰۳ کیلوگرم تریاک کشف و متهم نیز دستگیر شد.
    فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در این رابطه یک دستگاه خودروی ۴۰۵ نیز که برای حمل و جابجایی مواد مخدر مورد استفاده قرار می گرفت نیز توقیف و راهی پارکینگ شد، تصریح کرد: متهم در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
    سردار مظاهری با تاکید بر اینکه ریشه یابی این پرونده کماکان ادامه دارد، یاد آور شد: انتظار ما از شهروندان گرامی این است که همچنان با پلیس همکاری داشته باشند و در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ و پلیس مبارزه با مواد مخدر اطلاع دهند.
    فرمانده انتظامی استان در پایان به خانواده ها نیز توصیه کرد، این یک هشدار جدی است و اگر خانواده ها مراقب نباشند و راه های پیشگیرانه را در دستور کار خود قرار ندهند این بلای خانمان سوز که ریشه بسیاری از جرائم است جامعه را دچار اختلال خواهد کرد.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *