×
×

فرمانده انتظامی خراسان شمالی
عبورومرورهرنوع خودروی غیربومی درخراسان شمالی ممنوع شد

  • کد نوشته: 29512
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سردار علیرضا مظاهری روز پنجشنبه به ایرنا اظهار داشت: نیروی انتظامی برای جلوگیری از تردد خودروهای غیر بومی در شهرهای استان خراسان شمالی، ایستگاههای بازرسی را در هشت نقطه از مبادی ورودی و خروجی استان راه اندازی کرد.
    عبورومرورهرنوع خودروی غیربومی درخراسان شمالی ممنوع شد
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: براساس طرح محدودیت های کرونایی ، تردد خودروهای غیر بومی در شهرهای قرمز و نارنجی این استان ممنوع شد.

    عبورومرورهرنوع خودروی غیربومی درخراسان شمالی ممنوع شد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سردار علیرضا مظاهری روز پنجشنبه به ایرنا اظهار داشت: نیروی انتظامی برای جلوگیری از تردد خودروهای غیر بومی در شهرهای استان خراسان شمالی، ایستگاههای بازرسی را در هشت نقطه از مبادی ورودی و خروجی استان راه اندازی کرد.


    براساس ارزیابی سامانه ماسک وابسته به وزارت بهداشت و درمان که روز گذشته منتشر شد، از هشت شهرستان استان خراسان شمالی سه شهرستان بجنورد، شیروان و اسفراین که بیش از دو سوم جمعیت استان در آن سکونت دارند، از رنگ بندی نارنجی به قرمز و شهرستان های فاروج؛ جاجرم ، گرمه از رنگ بندی زرد به نارنجی و دو شهرستان مانه و سملقان و زار  جرگلان نیز در وضعیت زرد یا کم خطر کرونایی قرار دارند.
    اعلام ایستگاههای بازرسی 
    فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان شمالی گفت : پلیس در سه ایستگاه شهرستان بجنورد شامل ایستگاه در پلیس ‌راه قدیم بجنورد به آشخانه، محدوده بوستان باباامان و در محدوده اسدلی ، در شهرستان اسفراین  در ۲ ایستگاه شامل خروجی به سبزوار و نیز خروجی به سمت بجنورد مستقر و تردد را کنترل می کند.
    سردار مظاهری اظهارداشت : همچنین ایستگاههای بازرسی در شیروان دیگر شهرستان قرمز درمیدان معلم و میدان امام علی(ع)  مستقر و تردد را کنترل می شود.

    سردار مظاهری افزود: نیروی انتظامی از ورود خودروهای غیربومی به این شهرها جلوگیری کرده و رانندگان به مسیر کمربندی ها هدایت خواهند شد. 

    وی گفت: محدودیت تردد شبانه همچنان برقرار است و ممنوعیت برای تردد از ساعت ۲۲ تا سه صبح در همه شهرها اعمال می شود. 

    سردار مظاهری خاطرنشان کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا  میزان جریمه ورود خودروهای غیر بومی در شهرهای نارنجی پنج میلیون ریال و برای ورود به شهرهای قرمز ۱۰ میلیون ریال است و این جریمه برای ساعات ممنوعیت تردد نیز دو میلیون ریال تعیین شد.
    براساس آمار دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی هم اکنون بیش از ۲۶۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه بستری هستند که حدود ۶۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به جمع بیماران کرونایی افزوده شد.
    علاوه بر آن حدود ۴۰ بیمار کرونایی نیز در بیمارستان های تحت پوشش دانشکده اسفراین بستری و تحت درمان قرار دارند و برخی از بیمارستان های استان به دلیل روند صعودی بیماران در روزهای اخیر در حال پرشدن است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *