×
×

مدیرکل امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت
بیش از۷۳میلیارددلارحجم مبادلات تجاری سال گذشته ایران

  • کد نوشته: 29523
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین ایرج حسن‌پور روز پنجشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گلستان اظهار داشت: این میزان از تجارت کالا به صورت صادرات و واردات در شرایطی محقق شد که ایران تحت سخت‌ترین تحریم‌های ظالمانه و همچنین شیوع ویروس کرونا قرار داشت.
    بیش از۷۳میلیارددلارحجم مبادلات تجاری سال گذشته ایران
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت که با وجود مشکلات ناشی از تحریم‌ و محدودیت‌های کرونایی، حجم مبادلات تجاری پارسال ایران به حجم افزون بر ۷۳ میلیارد دلار رسید.

    بیش از۷۳میلیارددلارحجم مبادلات تجاری سال گذشته ایران

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین ایرج حسن‌پور روز پنجشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گلستان اظهار داشت: این میزان از تجارت کالا به صورت صادرات و واردات در شرایطی محقق شد که ایران تحت سخت‌ترین تحریم‌های ظالمانه و همچنین شیوع ویروس کرونا قرار داشت.

    وی با اشاره به اجرای طرح نهضت ساخت داخل در ۱۱ ماه سال گذشته گفت که در نتیجه تلاش های انجام شده هزار و ۵۵۷ واحد راکد کشور به چرخه تولید بازگشت.

    استاندار گلستان هم در این جلسه خواستار تهیه اطلس سرمایه گذاری استان تا ۲ ماه آینده شد و گفت: با تهیه این اطلس، سرمایه گذاران تصویر جامعی از ظرفیت های سرمایه گذاران استان داشته و روند تولید در استان تسریع خواهد شد.

    هادی حق شناس با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مسیر حمایت از تولید در گلستان اظهار کرد: این استان برای رفع مشکلات بخش خصوصی در مسیر تولید آمادگی کامل دارد.

    وی افزود:  پارسال با وجود تشدید تحریم ها و شیوع کرونا، حرکت تولید انواع محصول در استان رو به جلو و با رشد مطلوب همراه بود.

    رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان هم در این جلسه گفت: سال گذشته ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان پرداخت شد.

    حسین طلوعیان اظهار داشت: همچنین سال قبل ۱۲ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح رونق تولید، تسهیلات به واحدهای تولیدی استان پرداخت شد در حالی که این رقم در سال ما قبل ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال بود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *