×
×

رییس گروه پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گلستان
افزایش۱۵درصدی دما درانتظار گلستان

  • کد نوشته: 29526
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین محمود محمدقلی‌پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: با ادامه روند افزایشی دما، مردم گلستان فردا دمای افزون بر ۳۵ درجه را تجربه خواهد کرد اما از شامگاه جمعه و با ورود سامانه ناپایدار، وزش باد از بخش‌های غربی آغاز شده و به مرور همه استان را در بر خواهد گرفت.
    افزایش۱۵درصدی دما درانتظار گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    رییس گروه پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گلستان گفت که بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی، دمای هوای این استان فردا ۲۰ فروردین ۱۵ درجه گرم‌تر می‌شود.

    افزایش۱۵درصدی دما درانتظار گلستان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین محمود محمدقلی‌پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: با ادامه روند افزایشی دما، مردم گلستان فردا دمای افزون بر ۳۵ درجه را تجربه خواهد کرد اما از شامگاه جمعه و با ورود سامانه ناپایدار، وزش باد از بخش‌های غربی آغاز شده و به مرور همه استان را در بر خواهد گرفت.

    وی بیان کرد: با ورود سامانه ناپایدار جوی، روند افزایش دمای هوای گلستان متوقف شده و با افزایش ابر، باد شدید و باران پراکنده، دمای هوا به طور محسوسی کاهش خواهد یافت.

    وی افزود: چشم انداز پیش بینی فصلی بارش و دمای استان بیانگر آن است که میزان بارش بهار در حد نرمال و میانگین دما یک درجه سانتیگراد بیشتر از نرمال خواهد بود، بنابراین بارش فصل بهار، کاهش بارش زمستان را جبران نخواهد کرد.

    محمدقلی پور در هشداری به صیادان گلستان گفت: :در مدت زمان فعالیت این سامانه، وزش شدید باد، افزایش ارتفاع موج و مواج و متلاطم شدن دریا، هرگونه فعالیت دریایی را با دشواری فراوان همراه خواهد کرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *