×
×

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی
مشارکت حداکثری مردم درانتخابات۱۴۰۰مهمترین رویکرد نظام است

  • کد نوشته: 29537
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۰
  • ۰
  • به گزارش روز جمعه بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی،حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری پنج شنبه شب در دیدار استاندار خراسان شمالی اظهارداشت : مسوولان اجرایی و نظارتی باید از هرگونه شائبه ای که حضور حداکثری مردم را در انتخابات تحت شعاع قرار می دهد، پرهیز کنند.
    مشارکت حداکثری مردم درانتخابات۱۴۰۰مهمترین رویکرد نظام است
  • تبلیغ هدفمند

    نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی گفت : مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ مهمترین رویکرد نظام است و باید بستر حضور حداکثری مردم از سوی مسوولان اجرایی و نظارتی فراهم شود.

    مشارکت حداکثری مردم درانتخابات۱۴۰۰مهمترین رویکرد نظام است

    به گزارش روز جمعه بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی،حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری پنج شنبه شب در دیدار استاندار خراسان شمالی اظهارداشت : مسوولان اجرایی و نظارتی باید از هرگونه شائبه ای که حضور حداکثری مردم را در انتخابات تحت شعاع قرار می دهد، پرهیز کنند.

    امام جمعه بجنورد از آنچه که مدیریت خوب استاندارخراسان شمالی دربرگزاری انتخابات گذشته ( یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ) اعلام شد، قدردانی کرد و اظهارداشت : با مدیریت نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی آن انتخابات  سالم و بدون تخلف برگزار شد و این رویه باید در انتخابات ۱۴۰۰ نیز ادامه یابد.
    حجت الاسلام نوری از توجه نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی به  مسایل فرهنگی به خصوص حوزه های علمیه  قدردانی کرد و گفت :  تلاش های خوبی برای توسعه همه جانبه این  استان در حال انجام است .
    وی اتحاد و انسجام  در بین مدیران را یکی از مهمترین عامل برای توسعه و آبادانی خراسان شمالی برشمرد و اظهارداشت : هم اکنون بین تمام اجزاء حاکمیت در استان با مدیریت اجرایی به خصوص استاندار خراسان شمالی همدلی و انسجام وجود دارد و این امر باعث شتاب بخشی به توسعه استان می شود.
    قدردانی استاندارخراسان شمالی از حمایت نماینده ولی فقیه 
    استاندارخراسان شمالی در این دیدار از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان از مدیران اجرایی قدردانی کرد و اظهارداشت : حمایت شما باعث دلگرمی مدیران اجرایی و شتاب بخشی به توسعه و آبادانی این استان می شود.
    محمدعلی شجاعی اضافه کرد : مسیر توسعه و آبادانی استان خراسان شمالی با همراهی تمام مدیران دستگاههای اجرایی ادامه خواهد یافت و همراهی اجزاء حاکمیت باعث انسجام  و  آرامش بیشتر  مدیران برای خدمتگزاری به مردم می شود.
    حجت الاسلام نوری ۱۸ آذرماه سال گذشته با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد منصوب  شد.    

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *