×
×

مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین
تولید۴۰هزارتن لوله‌های فولادی بدون درز درلوله گستراسفراین

  • کد نوشته: 29541
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهندس مازیار زند روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شرکت‌لوله گستر برای سال ۱۴۰۰ بیش از ۳۲ هزار تن قرارداد تولید لوله های فولادی بدون درز صنعت نفت کشور را منعقد کرده و برای رسیدن به برنامه پیش بینی شده امسال، پیگیری انعقاد چندین قرارداد دیگر نیز در برنامه دارد.
    تولید۴۰هزارتن لوله‌های فولادی بدون درز درلوله گستراسفراین
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین گفت: شرکت لوله گستر این شهرستان خراسان شمالی امسال تولید ۴۰ هزار تن لوله‌های فولادی بدون درز صنعت نفت را در دستور کار خود قرار داده است.

    تولید۴۰هزارتن لوله‌های فولادی بدون درز درلوله گستراسفراین

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهندس مازیار زند روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شرکت‌لوله گستر برای سال ۱۴۰۰ بیش از ۳۲ هزار تن قرارداد تولید لوله های فولادی بدون درز صنعت نفت کشور را منعقد کرده و برای رسیدن به برنامه پیش بینی شده امسال، پیگیری انعقاد چندین قرارداد دیگر نیز در برنامه دارد.


    وی با اشاره به جهش خوب تولیدات شرکت لوله گستر در سال ۹۹ گفت: این شرکت صنعتی در سال گذشته با تولید ۲۱ هزارتن لوله های فولادی بدون درز مورد استفاده در صعنت نفت کشور جهشی ۱۲۰ درصدی در میزان تولیدات خود نسبت به سال ۹۸ رقم زد.

    مدیرعامل لوله گستر اسفراین بابیان اینکه میزان تولیدات این شرکت صنعتی در سال ۹۸ فقط ۹ هزار تن بود، گفت: میزان تولید لوله گستر در سال ۹۹ بیشترین میزان تولید داخلی از سال ۸۵ تا کنون در این شرکت صنعت ثبت شد.

    زند طراحی دستگاه راهبردی تست لوله‌های جداری درون‌چاهی نفت برای اولین بار در کشور در شرکت لوله گستر را از دستاوردهای این شرکت صنعتی در سال ۹۹ ذکر کرد و افرود: امسال برای تست لوله های جداری نفت با این دستگاه قراردادی با  چندین شرکت بسته شده است.

    دستگاه تست لوله های جداری درون چاهی نفت انجام تست مچالگی (Collapse Test) لوله های جداری در طیف وسیعی از ابعاد و گریدهای موجود مطابق با آخرین نسخه استاندارد بین المللی API۵CT انجام می دهد که پیش از این فناوری آن در انحصار کشورهای پیشرفته بود.

    ساخت این دستگاه در داخل کشور علاوه بر قطع کامل وابستگی صنعت نفت به شرکت های خارجی در حوزه تست، موجب ارتقای رتبه فناوری ایران و شتاب بخشی به احداث و بهره برداری از چاه های نفت می شد.

    به گزارش ایرنا شرکت لوله گستر اسفراین از شرکت‌های تابعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بوده و تنها تولید کننده انواع لوله‌های جداری بدون درز مورد نیاز برای استخراج نفت است.

    خریدار محصولات لوله گستر عمدتاً شرکتهای تابعه شرکت ملی نفت و شرکت‌های پیمانکار فعال در زمینه حفاری چاه‌های نفت هستند.

    شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد که با دارا بودن ۲ مجتمع بزرگ فولاد و لوله گستر و نیز صنایع پایین دستی آن، قطب صنعتی خراسان شمالی به شمار می رود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *