×
×

کشف۱۸۰فقره سرقت ودستگیری۷۲سارق درگلستان

  • کد نوشته: 29552
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ "فرزاد تاجره" در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، با اشاره به اهمیت اجرای اینگونه طرح ها در ارتقاء احساس امنیت شهری ، اظهار داشت: با تلاش های بی وقفه ماموران ۷۲ سارق حرفه ای شناسایی و دستگیر شدند که در تحقیقات مقدماتی پلیس به ۱۸۰ فقره انواع سرقت در سطح استان اقرار کردند.
    کشف۱۸۰فقره سرقت ودستگیری۷۲سارق درگلستان
  • تبلیغ هدفمند

    جانشین فرمانده انتظامی گلستان گفت: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط یگان های انتظامی و پلیس های تخصصی در سطح استان به اجرا در آمد.

    کشف۱۸۰فقره سرقت ودستگیری۷۲سارق درگلستان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ “فرزاد تاجره” در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، با اشاره به اهمیت اجرای اینگونه طرح ها در ارتقاء احساس امنیت شهری ، اظهار داشت: با تلاش های بی وقفه ماموران ۷۲ سارق حرفه ای شناسایی و دستگیر شدند که در تحقیقات مقدماتی پلیس به ۱۸۰ فقره انواع سرقت در سطح استان اقرار کردند.

    وی با اشاره به توقیف ۴۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف، خاطرنشان کرد: همچنین با اشراف اطلاعاتی پلیس، ۱۳ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و ۸ متهم دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

    جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری ۱۲۷ متهم تحت تعقیب، تصریح کرد: چنین طرح های امنیتی ادامه داشته و پلیس برای دفاع از امنیت و آرامش مردم با تمام توان، شبانه روز تلاش خواهد کرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *