×
×

رئیس عالی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اردبیل
عدم‌تاییدصلاحیت ‌نامزدهای ناقض پروتکل‌های‌بهداشتی

  • کد نوشته: 29629
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، محمود عباس‌زاده مشگینی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در وضعیت حاکم کرونایی بر کشور هر گونه اقدام تبلیغی داوطلبان انتخابات شوراها می‌تواند منجر به بدتر شدن اوضاع و شیوع بیشتر ویروس کرونا شود.
    عدم‌تاییدصلاحیت ‌نامزدهای ناقض پروتکل‌های‌بهداشتی
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس عالی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اردبیل تاکید کرد که چگونگی رفتار تبلیغاتی داوطلبان انتخابات در رسیدگی به صلاحیت آنها تاثیر داشته و نامزدهایی که در وضعیت کرونایی فعلی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی‌توجهی کنند، تایید صلاحیت نخواهند شد.

    عدم‌تاییدصلاحیت ‌نامزدهای ناقض پروتکل‌های‌بهداشتی
    عدم‌تاییدصلاحیت ‌نامزدهای ناقض پروتکل‌های‌بهداشتی
    عدم‌تاییدصلاحیت ‌نامزدهای ناقض پروتکل‌های‌بهداشتی

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، محمود عباس‌زاده مشگینی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در وضعیت حاکم کرونایی بر کشور هر گونه اقدام تبلیغی داوطلبان انتخابات شوراها می‌تواند منجر به بدتر شدن اوضاع و شیوع بیشتر ویروس کرونا شود.

    وی بیان کرد:  این هیات در بررسی صلاحیت داوطلبان شوراها به گزارش هیات‌های اجرایی و ارگان‌های انتظامی و امنیتی در باره  شیوه تبلیغات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه ویزه خواهد داشت و با هر فردی که اقدام به تشکیل اجتماع و به خطر انداختن سلامت جامعه کند به صورت قانونی برخورد کرده و صلاحیت وی را تایید نخواهد کرد.

    او بیان کرد:  در  وضعیت بحرانی کنونی، حفظ سلامت جامعه خط قرمز هیات‌های نظارت بوده و اجازه داده نمی شود که با رفتارهای خطرآفرین آرامش و سلامت مردم به هم بریزد.

    عباس زاده اظهار کرد: در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها به هیچ وجه به مسایل جناحی، قومی و قبیله‌ای توجه نشده و تنها بر اساس مر قانون و مسایل عرفی و شرعی و سعه صدر عمل خواهد شد.

    بهروز ندایی رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل نیز گفت: تاکنون  ۲ هزار و  ۶۵۰ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای استان اردبیل ثبت نام کرده اند.

    ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *