×
×

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی
باران بهاری در خراسان‌رضوی

  • کد نوشته: 29655
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، مرتضی اثمری روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارشهای پیش‌بینی شده که بیشتر هنگام عصر روزهای آتی رخ می‌دهد همراه با رشد ابرناکی آسمان، وزش باد و کاهش چند درجه‌ای دمای هوا خواهد بود.
    باران بهاری در خراسان‌رضوی
  • تبلیغ هدفمند

    کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی به پیش‌بینی آغاز بارشهای رگباری بهاری از فردا ۲۲ فروردین در نواحی کوهستانی شمال استان اشاره و بیان کرد: این شرایط جوی دوشنبه آتی ۲۳ فروردین ماه بیشتر نقاط خراسان رضوی را فرا می‌گیرد.

    باران بهاری در خراسان‌رضوی
    باران بهاری در خراسان‌رضوی
    باران بهاری در خراسان‌رضوی

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، مرتضی اثمری روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارشهای پیش‌بینی شده که بیشتر هنگام عصر روزهای آتی رخ می‌دهد همراه با رشد ابرناکی آسمان، وزش باد و کاهش چند درجه‌ای دمای هوا خواهد بود. 


    وی ادامه داد: وزش باد گاه شدید به ویژه در مناطق بادخیز خراسان رضوی دیگر پدیده جوی ظرف این مدت است.

    کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای امروز ۲۱ فروردین هوای مشهد ۲۷ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است. 

    وی افزود: دمای هوای مشهد فردا یکشنبه نوسان یک درجه‌ای دارد اما روز دوشنبه آتی با چهار درجه کاهش به ۲۴ درجه سلسیوس خواهد رسید.
    فریمان در مرکز خراسان رضوی با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس و سرخس واقع در شرق استان با بیشینه دمای ۳۲ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی ظرف ۲۴ ساعت گذشته بودند. 
    بیشترین شدت وزش باد در خراسان رضوی هم ظرف این مدت از کلات در شمال شرق و سبزوار در غرب این استان با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شد. 

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *