×
×

مدیر صندوق بیمه کشاورزان روستائیان و عشایر استان گلستان
واریزمستمری‌فروردین‌ماه صندوق‌بیمه‌اجتماعی‌کشاورزان‌روستایی‌وعشایرگلستان

  • کد نوشته: 29679
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار دانیال پولادوند با اعلام این مطلب افزود : تعداد کل مستمری بگیران بیمه کشاورزان روستائیان و عشایر استان گلستان 2682 نفر است که پس از طی زمان قانونی از مزایای مستمری فوتی ، از کارافتادگی و بازنشستگی برخوردار می‌شوند.
    واریزمستمری‌فروردین‌ماه صندوق‌بیمه‌اجتماعی‌کشاورزان‌روستایی‌وعشایرگلستان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر صندوق بیمه کشاورزان روستائیان و عشایر استان گلستان از واریز مستمری فرودین ماه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان وروستاییان و عشایر گلستان خبر داد.

    مستمری‌فروردین‌ماه صندوق‌بیمه‌اجتماعی‌ کشاورزان‌روستاییان‌وعشایرگلستان واریزشد


    به گزارش بازار کسب و کار دانیال پولادوند با اعلام این مطلب افزود : تعداد کل مستمری بگیران بیمه کشاورزان روستائیان و عشایر استان گلستان ۲۶۸۲ نفر است که پس از طی زمان قانونی از مزایای مستمری فوتی ، از کارافتادگی و بازنشستگی برخوردار می‌شوند.

    وی ادامه داد: ۱۶۲۰ نفر از مستمری بگیران بیمه کشاورزان روستائیان و عشایر استان مستمری فوتی دریافت میکنند.


    پولادوند سپس افزود : ۱۹۷ نفر از مستمری بگیران بیمه کشاورزان روستائیان و عشایر استان بیمه از کار افتادگی دریافت میکنند.


    مدیر صندوق بیمه کشاورزان روستائیان و عشایر استان گلستان افزود : ۸۶۵ نفر از مستمری بگیران بیمه کشاورزان روستائیان و عشایر استان مستمری بازنشستگی دریافت می کنند.


    وی در بخش دیگری از سخنانش گفت : ۸ سطح درآمدی برای این صندوق در نظر گرفته شده است که متقاضی یک سطح را انتخاب می‌کند. سپس بر اساس همان مبنا، حق بیمه را پرداخت و از مزایای مستمری و بازنشستگی برخوردار می‌شود .

    پولاوند درپایان گفت :هر شخصی که در مناطق روستایی، عشایری و شهرهای زیر ٢٠ هزار نفر زندگی می‌کند و یا کشاورزان،قالیبافان ،زنبورداران ،رانند گان حمل و نقل بار و مسافر ، اعضای نظام مهندسی و کشاورزی غیرساکن در روستاها می‌توانند با انتخاب وپرداخت یکی از ۸ سطح به عضویت صندوق بیمه کشاورزان روستائیان و عشایر درآیند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *