به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ"رحمان اسپیدکار" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در سال گذشته 26 مورد تصادف فوتی به وقوع پیوسته که در مقایسه با سال 98 با کاهش 10 درصدی همراه بوده است.
×
×

کاهش ۲۱ درصدی متوفیان حوادث رانندگی درون شهری

  • کد نوشته: 29729
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ"رحمان اسپیدکار" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در سال گذشته 26 مورد تصادف فوتی به وقوع پیوسته که در مقایسه با سال 98 با کاهش 10 درصدی همراه بوده است.
    کاهش ۲۱ درصدی متوفیان حوادث رانندگی درون شهری
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس راهور استان از کاهش ۲۱ درصدی متوفیان حوادث رانندگی درون شهری در استان خبر داد و گفت: در طول سال گذشته ۲ هزار و ۵۱۵ فقره تصادف در حوزه درون شهری به وقوع پیوسته که متاسفانه در این حوادث ۲۷ نفر جان خود را از دست داده اند.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ”رحمان اسپیدکار” در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در سال گذشته ۲۶ مورد تصادف فوتی به وقوع پیوسته که در مقایسه با سال ۹۸ با کاهش ۱۰ درصدی همراه بوده است.

    وی با اشاره به اینکه در این بازه زمانی یک هزار و ۸۲۸ مورد تصادف جرحی نیز به وقوع پیوسته بود که ۲۲ درصد کاهش را در مقایسه با سال ۹۸ نشان می دهد، افزود: در اثر این تصادفات نیز ۲ هزار و ۲۴۵ نفر مجروح و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده اند.
    رئیس پلیس راهور استان ادامه داد: در مجموع در این مدت ۲ هزار و ۵۱۵ فقره تصادف به وقوع پیوسته که ۲۶ مورد از آن فوتی، یک هزار و ۸۲۸ فقره جرحی و ۶۶۱ مورد نیز خسارتی بوده است.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه میزان کل تصادفات نیز در مقایسه با سال ۹۸ کاهش ۱۶ درصدی را به همراه داشته است، یاد آور شد: عدم رعایت حق تقدم با ۲۳ مورد و عدم توجه به جلو نیز با ۲۲ مورد از جمله بیشترین تخلفات به وقوع پیوسته در سال ۹۹ بوده اند.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *