×
×

مدير كل شيلات گلستان
با روحیه‌بسیجی تمام‌مشکلات برطرف‌می‌شود

  • کد نوشته: 29733
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان مهندس سيد جواد قدس علوي در نسشست با فرمانده حوزه شهيد بهشتي بسيج ادارت كل استان ضمن ارائه گزارشي از اقدامات شيلات استان خاطر نشان كرد: شيلات گلستان همواره با نگاه توسعه گرايانه در مسير پشيبرد اهداف گام برداشته كه در اين بين مي توان به توليد ميگو در كنار بيماري در سال 99 اشاره كرد كه توانستيم پس از طي يك دوره بيماري لكه سفيد بلافاصله و بدون وقفه پرورش ميگوي با كيفيت و سالم را از سر بگيريم.
    با روحیه‌بسیجی تمام‌مشکلات برطرف‌می‌شود
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر کل شیلات گلستان گفت: بسیج را باید به عنوان حامی و پشتیبان در تمام امورات مملکت مطرح نمود و امروز با داشتن روحیه بسیجی می توان برای تمام مشکلات راه حل یافت و آنها را برطرف کرد.

    با روحیه‌بسیجی تمام‌مشکلات برطرف‌می‌شود
    با روحیه‌بسیجی تمام‌مشکلات برطرف‌می‌شود
    با روحیه‌بسیجی تمام‌مشکلات برطرف‌می‌شود

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان مهندس سید جواد قدس علوی در نسشست با فرمانده حوزه شهید بهشتی بسیج ادارت کل استان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات شیلات استان خاطر نشان کرد: شیلات گلستان همواره با نگاه توسعه گرایانه در مسیر پشیبرد اهداف گام برداشته که در این بین می توان به تولید میگو در کنار بیماری در سال ۹۹ اشاره کرد که توانستیم پس از طی یک دوره بیماری لکه سفید بلافاصله و بدون وقفه پرورش میگوی با کیفیت و سالم را از سر بگیریم.

    وی پرورش ماهی در قفس و پن، پرورش ماهی با استفاده دومنظوره از آب چاههای کشاورزی، پرورش ماهیان خاویاری و … را از مهم ترین برنامه های شیلات در راستای ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی استان دانست و تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تاکید بر «تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها» هدف شیلات گلستان نیز رشد تولید و توسعه صنعت آبزی پروری در کشور است که امیدواریم با پشتیبانی و همکاری همه جانبه تمامی دستگاهها بتوانیم به این مهم دست یابیم.

    همچنین در این نشست سرهنگ تناور فرمانده بسیج ادارت کل استان گلستان نیز بسیج را کمک کننده و یاری گر دستگاههای اداری استان دانست و گفت: تلاش بسیج همواره امدادرسانی و یاری گری بوده که باید در این مسیر از هر نوع تنشی دروی کرد و با وحدت و همدلی به سوی اهداف مشترک گام برداشت.

    وی در پایان ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده در شیلات گلستان افزود: بسیج ادرات جهت توسعه برنامه های شیلاتی استان اعلام آمادگی می نماید.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *