×
×

عصر یکشنبه
تساوی‌ماشین‌سازی‌تبریز در برابر آلومینیوم‌اراک

  • کد نوشته: 29802
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، دیدار تیم های ماشین سازی و آلومینیوم اراک عصر یکشنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه بدون تماشاگر شهید سردار قاسم سلیمانی تبریز آغاز شد که در نهایت این بازی با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.
    تساوی‌ماشین‌سازی‌تبریز در برابر آلومینیوم‌اراک
  • تبلیغ هدفمند

    تیم ماشین سازی از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال مقابل تیم آلومینیوم اراک به تساوی رضایت داد.

    تساوی‌ماشین‌سازی‌تبریز در برابر آلومینیوم‌اراک
    تساوی‌ماشین‌سازی‌تبریز در برابر آلومینیوم‌اراک
    تساوی‌ماشین‌سازی‌تبریز در برابر آلومینیوم‌اراک

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، دیدار تیم های ماشین سازی و آلومینیوم اراک عصر یکشنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه بدون تماشاگر شهید سردار قاسم سلیمانی تبریز آغاز شد که در نهایت این بازی با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

    شاگردان اکبرپور سرمربی جدید ماشین سازان با شروع نیمه نخست یک بازی سرعتی را به نمایش گذاشتند و در دقایق ابتدایی این بازی شاهد تلاش و خلق موقعیت های پشت سر هم از هر ۲ تیم بودیم و دقیقه ۶ ضربه سر سیروس صادقیان با اختلاف اندک از کنار دروازه آلومینیوم اراک به بیرون رفت و در ادامه همین موقعیت برای تیم مهمان به وجود آمد که ثمری نداشت.

    دقیقه ۳۷ بازی بهمن سالاری خطرناکترین موقعیت ماشین سازان را از دست داد تا نیمه نخست با نتیجه بدون گل خاتمه یابد.

    با شروع نیمه دوم ماشین سازان مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند اما دقیقه ۶۶ موقعیت به دست آمده در محوطه جریمه را از دست دادند.  

    دقیقه ۶۸ دروازه بان آلومینیوم اراک روی سید محمد ابوترابی خطاکرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد و سعید حسین پور اولین گل ماشین سازی را به ثمر رساند تا یک بر صفر از تیم مهمان پیش بیافتد. 

    اما ماشین سازی نتوانست این نتیجه را حذف کند و در دقیقه ۸۴ حامد پاکدل بازیکن آلومینیوم اراک از اشتباه خط دفاع و دروازه بان ماشین سازی استفاده کرد و بازی را به تساوی کشاند.

    تیم سبزقباهای تبریز در این دیدار با ترکیب سید محمد اسلامی، مهدی رستمی، سیروس صادقیان، ایمان باصفا(سعید حسین پور)، بهمن سالاری(سید محمد ابوترابی)(علی نجفی)، محمدامین اسدی، منصور باقری، حبیب گردانی، سید محمد حسینی، اتابک زارعی(فرشاد بیابانی) و محمد ابراهیمی وارد میدان شد.

    تیم آلومینیوم اراک با ترکیب حسین پور حمیدی، محمد ایران پوریان(مرتضی آقاخان)، سید مهدی حسینی، مصطفی احمدی، حامد پاکدل، امید سینک(معین عباسیان)، شاهین توکلی، پوریا آریاکیا، اسماعیل شریفات(میثم مجیدی)، امیرمحمد هوشمند و میثم آقایی(علیرضا چراغعلی) مقابل ماشین سازان صف آرایی کرد.

     داوری این بازی را سید مهدی مرجان زاده، جعفر مهاجر، امین زاهدی، رضوان سرشار و مسعود مرادی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

    در طول بازی سید محمد حسینی، منصور باقری، سیروس صادقیان از تیم ماشین سازی و امید سینک، معین عباسیان، امیرمحمد هوشمند از آلومینیوم اراک کارت زرد دریافت کردند.

    تیم ماشین سازی با تساوی یک بر یک در این بازی ۱۰ امتیازی شد و همچنان در رده شانزدهم جای گرفت و تیم آلومینیوم اراک با ۲۸ امتیاز به صورت موقت به رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور صعود کرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *