×
×

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
دستگیری عاملان‌شهادت شهید مجیدرجائی

  • کد نوشته: 29809
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار سردار حسین اشتری در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به اینکه شهید مجید رجائی در حفظ آرامش کشور و در راه اسلام جان خود را فدا کرد ، از شناسایی و دستگیری عوامل موثر در شهادت این شهید گرانقدر خبرداد و گفت : عاملان این جنایت با تحویل به مقامات قضایی به سزای اقدام شوم خود خواهند رسید.
    دستگیری عاملان‌شهادت شهید مجیدرجائی
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز در سفر به خراسان شمالی به فاروج رفت و ضمن دیدار با خانواده شهید استوار مجید رجائی نجف آباد از شهدای مدافع حریم وطن از آنان دلجویی کرد .

    دستگیری عاملان‌شهادت شهید مجیدرجائی

    دستگیری عاملان‌شهادت شهید مجیدرجائی
    دستگیری عاملان‌شهادت شهید مجیدرجائی


    به گزارش بازار کسب و کار سردار حسین اشتری در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به اینکه شهید مجید رجائی در حفظ آرامش کشور و در راه اسلام جان خود را فدا کرد ، از شناسایی و دستگیری عوامل موثر در شهادت این شهید گرانقدر خبرداد و گفت : عاملان این جنایت با تحویل به مقامات قضایی به سزای اقدام شوم خود خواهند رسید.


    استوار مجید رجائی نجف آباد از ماموران انتظامی کورین شهرستان زاهدان در شبانگاه هفتم اسفند ماه سال ۱۳۹۹ ، حین حفاظت از پاسگاه انتظامی در حمله اشرار مسلح به پاسگاه کورین زاهدان، با اصابت مستقیم گلوله به مقام شهادت نائل آمد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *