×
×

نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد
برخی بین‌شهرداروشورا تفکیک می‌گذارند

  • کد نوشته: 29833
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، حمیدرضا موحدی‌زاده روز دوشنبه در نشست شورای اسلامی شهر مشهد افزود: شهردار مشهد را در کنار انتقادهای خود، در مجموع قبول داریم و می‌کوشیم شرایط خوبی را برای شهروندان مشهدی رقم زنیم.
    برخی بین‌شهرداروشورا تفکیک می‌گذارند
  • تبلیغ هدفمند

    نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برخی در حالی می‌خواهند بین شهردار و شورای شهر تفکیک بگذارند که شهردار مشهد انتخاب اعضای شورای این شهر و در این میان اختلاف‌نظر امری طبیعی است.

    برخی بین‌شهرداروشورا تفکیک می‌گذارند
    برخی بین‌شهرداروشورا تفکیک می‌گذارند
    برخی بین‌شهرداروشورا تفکیک می‌گذارند

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، حمیدرضا موحدی‌زاده روز دوشنبه در نشست شورای اسلامی شهر مشهد افزود: شهردار مشهد را در کنار انتقادهای خود، در مجموع قبول داریم و می‌کوشیم شرایط خوبی را برای شهروندان مشهدی رقم زنیم.

    وی ایجاد قدرت مشروع را از طریق تخریب و اتهام‌زنی به دیگران ناممکن ذکر و بیان کرد: داوطلبان نامزدی رقابتهای انتخاباتی پیش‌رو شورای شهر باید رقابت سازنده داشته باشند. 

    عضو شورای شهر مشهد نفی عملکرد پنجمین دوره این شورار را کاری غیراخلاقی توصیف و بیان کرد: اصولگرا و اصلاح‌طلب هم‌اینک اعتراف دارند که مدیریت شهری مشهد در  این دوره در عرصه عمران و توسعه شهر به خوبی ظاهر شده‌ است. 

    وی ادامه داد: شورای شهر پنجم و مدیریت شهری مشهد با وجود همه تنگناهای مالی و مشکلات اقتصادی خوب عمل کرد لذا باید همگان در راستای رفع مشکلات همراهی داشته باشند. 

    موحدی‌زاده گفت: شورای پنجم شهر مشهد در گفتمانهای فرهنگی نیز موفق عمل کرد زیرا تا پیش از فعالیت شورای پنجم فضا تک‌ساحتی بود اما هم‌اینک فضا باز شده ‌است. 
    وی افزود: شورای پنجم شهر مشهد به ایستگاه پایانی رسیده اما تجربیات و نقاط ضعف خود را برای آیندگان منتشر خواهد کرد. 
    نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: سال ۱۳۹۹ با تلخی فزاینده و شیرینی اندک گذشت. شهروندان نجیب و شریف مشهدی در مقابل فشارهای طاقت فرسای اقتصادی، گرانی کالا، کمبود ارزاق و ویروس کرونا از خود صبوری و استقامت نشان دادند. 
    وی گفت: این فشارها عمدتا ناشی از تحریمهای ناعادلانه تحمیلی به کشورمان از سوی آمریکا و کشورهای غربی است، البته سوء‌مدیریت منابع نیز بر این فشارها تاثیرگذار است.
    لزوم شتاب در واکسیناسیون 
    موحدی‌زاده در ادامه سخنانش در نشست شورای شهر مشهد به چهارمین اوجگیری شیوع ویروس کرونا در کشور اشاره و بیان کرد: این موج بسیار نگران‌کننده است لذا نباید به هیچوجه کرونا عادی‌انگاری شود زیرا تداوم شیوع ویروس همه‌گیر از نظر روانی آسایش و آرامش مردم را سلب کرده و جولان آن دردآور است. 
    وی افزود: عموم مردم پارسال همراهی خوبی در رعایت پروتکل‌های پیشگیرانه بهداشتی و اجرای محدودیتها داشتند ولی اینک تعداد روزانه فوت ناشی از کرونا به ۲۵۰ نفر رسیده و طبق نظر برخی از کارشناسان ممکن است این میزان به ۵۰۰ نفر هم برسد لذا دولت باید به هر طریقی از جان شهروندان محافظت کند. 
    عضو شورای شهر مشهد ادامه داد: امر مهم واکسیناسیون کرونا نباید سیاسی و درگیر اختلاف نظرها شود. ۲۰۰ هزار نفر تاکنون واکسینه شده‌اند ولی حواله دادن تداوم آن به آینده، بازی با روح و روان مردم است.
    وی گفت: دولت و دیگر قوای مملکت باید در خصوص تامین واکسن انسجام داشته باشند تا مردم از این بلا نجات یابند. البته مردم نیز نباید سهل‌انگاری کنند چون این ویروس خیلی قوی نیست و با استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌ها می‌توان از شیوع آن جلوگیری کرد. 
    موحدی‌زاده افزود: شورای شهر و مدیریت شهری مشهد همانند پارسال با همه قوا آمادگی مبارزه با این ویروس را دارد. 

    بر اساس آخرین ارزیابی وزارت بهداشت، هم‌اینک ۲۵۷ شهرستان از جمله مراکز همه استانها و کلانشهرهای ایران در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار دارند. ۱۲۹ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی، ۵۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۱ شهرستان در شرایط آبی شیوع ویروس همه‌گیر هستند. بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

    نمودار کنونی ابتلا به ویروس کرونا و بستری شهروندان بخاطر بیماری کووید ۱۹ در ایران با شیب تند صعودی امتداد دارد و همه استانهای کشور با افزایش جدی بیماران بستری و سرپایی مواجهند. این در حالی است که میزان عمل به پروتکلهای بهداشتی در سطح کشور همچنان پایین و نگران کننده بوده بطوری که طبق آخرین ارزیابیها این میزان تنها ۵۶ درصد است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *