فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خانواده شهید "مجید رجایی" گفت: پیشرفت و آرامش امروز کشورمان را مدیون شهدا هستیم.
×
×

💢پیشرفت و آرامش امروز کشور را مدیون شهدا هستیم

  • کد نوشته: 29861
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۴
  • ۰
  • فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خانواده شهید "مجید رجایی" گفت: پیشرفت و آرامش امروز کشورمان را مدیون شهدا هستیم.
    💢پیشرفت و آرامش امروز کشور را مدیون شهدا هستیم
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خانواده شهید “مجید رجایی” گفت: پیشرفت و آرامش امروز کشورمان را مدیون شهدا هستیم.

    💢پیشرفت و آرامش امروز کشور را مدیون شهدا هستیم

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “حسین اشتری” در سفر به استان خراسان شمالی و در دیدار با خانواده شهید”مجید رجایی”  با اشاره به اینکه شهدا حق بزرگی برگردن مردم و نیروی انتظامی و مسئولان دارند، اذعان داشت: امروز آرامش و آسایش کشور به خاطر رشادت های شهدای بزرگوار است.

    وی ادامه داد: همه ما باید یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی بداریم، چرا که پیشرفت‌ها، دستاوردها و همچنین امنیت مثال‌زدنی کشور مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدایی همچون “مجید رجایی” و خانواده های معظم آنان است.

    عالی ترین مقام انتظامی کشور تصریح کرد: شهدا نمونه های برجسته سربازان امام زمان(عج) هستند که با نثار خون خود، اوج ایثار و از خودگذشتگی و نیز درس وفا و تعهد را به ما آموختند.

    فرمانده ناجا در پایان با ابراز خوشحالی از حضور در جمع خانواده این شهید گرانقدر،خاطرنشان کرد: این افتخاری بزرگ برای نیروی انتظامی است که در خدمت شهدا و خانواده های این عزیزان بزرگوار باشد.

    در ادامه این دیدار، فرمانده ناجا به همراه هیئت همراه بر سر مزار این شهید در شهرستان فاروج روستای نجف آباد استان خراسان شمالی حضور یافت و با قرائت فاتحه یاد این شهید و دیگر شهدا ایران اسلامی را گرامی داشت.

    گفتنی است شهید رجایی در تاریخ ۷ اسفند ماه ۹۹در درگیری با اشرار در شهرستان زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *