×
×

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ
آزادسازی۱۱۵هکتار از اراضی‌کشاورزی ساوجبلاغ

  • کد نوشته: 29876
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، علی اکبر الماسی نوکیانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار ‏داشت: در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، مستحدثات این عملیات روز گذشته در اراضی کشاورزی روستای هیو شهرستان ساوجبلاغ انجام شد.
    آزادسازی۱۱۵هکتار از اراضی‌کشاورزی ساوجبلاغ
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ اعلام کرد که با تخریب ۲۵۰ مورد دیوار کشی ، ساخت و ساز غیرمجاز و قطعه بندی ، ۱۱۵ هکتار ‏از اراضی کشاورزی این شهرستان آزادسازی شد. ‏

    آزادسازی۱۱۵هکتار از اراضی‌کشاورزی ساوجبلاغ
    آزادسازی۱۱۵هکتار از اراضی‌کشاورزی ساوجبلاغ
    آزادسازی۱۱۵هکتار از اراضی‌کشاورزی ساوجبلاغ

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، علی اکبر الماسی نوکیانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار ‏داشت: در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، مستحدثات  این عملیات روز گذشته در اراضی کشاورزی روستای هیو شهرستان ساوجبلاغ انجام شد.

    وی ادامه داد: این ‌۲۵۰ مورد  تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای هیو شامل ۲۷ مورد بنای غیر مجاز به مساحت تقریبی ۲ هزار و ۲۰۰  مترمربع، بیش از ۴۷ مورد محوطه سازی به مساحت هفت هزار متر مربع، بیش از ۱۳ مورد پی کنی و گودبرداری برای  ساخت استخر به مساحت تقریبی یک هزار و ۲۰۰ متر مربع ، ۶ مورد آلاچیق به مساحت تقریبی یک هزار و ۵۰۰ متر مربع ، ۲۲۰ مورد دیوارکشی به مساحت پنج هزار و ۳۰۰ متر مربع، هفت مورد فونداسیون به مساحت تقریبی ۸۰۰ متر مربع، بیش از ۳۰ مورد نگهداری  مصالح ساختمانی در زمینی به مساحت تقریبی  یک هزار و ۵۰۰  متر مربع سطح اشغال و ۲  حلقه چاه غیر مجاز بوده است.

    الماسی نوکیانی گفت:  با اجرای این حکم ۱۱۵ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی به ارزش ‏۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آزادسازی و به ‏چرخه کشت و کار بازگشت.

    مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ در پایان با اشاره به اهمیت فعالیت‌های ‏پیشگیرانه اظهار داشت: بی‌تردید مشارکت و نظارت ‏عمومی مردم بهترین ‏و ‏موثرترین راه برای حفاظت از اراضی ارزشمند کشاورزی و باغی می‌باشد لذا پیشگیری و ‏فرهنگ‌سازی برای جلوگیری از تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی ضروری و در ‏دستور کار مجموعه جهاد کشاورزی قرار دارد.

    روز گذشته نیز ۱۱۵ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کرج با حکم قضایی به چرخه تولید بازگشت.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *