×
×

سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان
کشف۵انباراحتکارکالا و لوازم‌خودرو درکرمان

  • کد نوشته: 29900
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، علیرضا ابولحسنی روز سه شنبه در جمع رسانه ها افزود: بازرسان معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در راستای رسیدگی به گزارشات واصله به ستاد خبری این سازمان، مبنی بر احتکار در پنج انبار کالا و لوازم یدکی خودرو شهر کرمان، به آدرس‌های گزارش شده مراجعه کردند.
    کشف۵انباراحتکارکالا و لوازم‌خودرو درکرمان
  • تبلیغ هدفمند

     سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: بازرسان این سازمان، تعداد پنج انبار کالا و لوازم یدکی خودرو را به ارزش هفت میلیارد تومان در شهر کرمان کشف کردند.

    کشف۵انباراحتکارکالا و لوازم‌خودرو درکرمان
    کشف۵انباراحتکارکالا و لوازم‌خودرو درکرمان
    کشف۵انباراحتکارکالا و لوازم‌خودرو درکرمان

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، علیرضا ابولحسنی روز سه شنبه در جمع رسانه ها افزود: بازرسان معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در راستای رسیدگی به گزارشات واصله به ستاد خبری این سازمان، مبنی بر احتکار در پنج انبار کالا و لوازم یدکی خودرو شهر کرمان، به آدرس‌های گزارش شده مراجعه کردند.

    وی اظهار داشت: بازرسان هر پنج انبار را مورد بازرسی قرار دادند در این بازدید مشخص شد که این انبارها به دلیل ثبت نشدن کالای موجود در سامانه جامع انبارها و به قصد گرانفروشی اجناس خود، مرتکب تخلف احتکار شدند.

    سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه چهار انبار متعلق به یک فرد بود گفت: یک انبار شامل لوازم یدکی خودرو متعلق به شخص دیگری است که در این انبار بیش از ۷۰۰ قلم انواع لوازم خرازی، خانگی و لوازم یدکی خودرو کشف و پرونده هر پنج انبار تحت عنوان تخلف به احتکار تنظیم شد.

    ابولحسنی با اشاره به برخورد قاطع با احتکارگران و متخلفان اقتصادی تاکید کرد: ارزش ریالی پنج انبار بیش از هفت میلیارد تومان ارزیابی شده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *