×
×

استاندار اصفهان
تزریق‌نشاط وشادی به‌جامعه ضروری‌است

  • کد نوشته: 29917
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، عباس رضایی روز سه شنبه در یکصد و چهل و هشتمین جلسه شورای آموزش‌ و پرورش در سالن اجتماعات این اداره کل افزود: باید تهدیدها به فرصت تبدیل شود تا آسیب‌هایی که آموزش و پرورش و دانش آموزان در شرایط کرونا با آن‌ها روبه رو هستند برطرف شود.
    تزریق‌نشاط وشادی به‌جامعه ضروری‌است
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار اصفهان گفت: تزریق نشاط، شادی و امید در شرایط سخت کرونایی و مشکلات ناشی از تحریم اقتصادی به جامعه ضروری است.

    تزریق‌نشاط وشادی به‌جامعه ضروری‌است
    تزریق‌نشاط وشادی به‌جامعه ضروری‌است
    تزریق‌نشاط وشادی به‌جامعه ضروری‌است

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، عباس رضایی روز سه شنبه در یکصد و چهل و هشتمین جلسه شورای آموزش‌ و پرورش در سالن اجتماعات این اداره کل افزود: باید تهدیدها به فرصت تبدیل شود تا آسیب‌هایی که آموزش و پرورش و دانش آموزان در شرایط کرونا با آن‌ها روبه رو هستند برطرف شود.

    وی اظهار کرد: باید اقدامات تحقیقاتی و طرح‌های مداخله‌ای در خصوص برطرف سازی آسیب‌های اجتماعی انجام شود.

    استاندار اصفهان به وضعیت شیوع کرونا در استان اشاره و تصریح کرد: باید کرونا را جدی گرفت متاسفانه عادی انگاری وضعیت استان را به بحران کشانده است.

    وی اضافه کرد: متاسفانه برخی از مدارس غیرانتفاعی از قوانین و دستورالعمل‌های کرونایی سرپیچی می‌کنند که باید به آن‌ها تذکر داده شود و در صورت استمرار این اقدامات برخورد جدی خواهیم کرد.

    رضایی بیان کرد: مردم باید شیوع کرونا را جدی بگیرند اگر حوادث جاده‌ای رخ دهد بیمارستان‌ها پاسخگوی مصدومان نخواهند بود زیرا همه بیمارستان‌ها درگیر بیماران کرونایی است.

    به گزارش ایرنا، آسیب‌های اجتماعی و چالش‌های روانی اجتماعی دانش آموزان در ایام شروع کرونا از موارد مورد بحث در این جلسه بود.

    ۹۰۰ هزار نفر در سال تحصیلی ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ به صورت مجازی در استان اصفهان تحصیل می‌کنند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *