×
×

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان
حضور سامانه‌بارشی در سیستان‌وبلوچستان

  • کد نوشته: 29933
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس آخرین خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی از بعدازظهر سه‌شنبه بارش‌های همرفتی ابتدا نیمه شمالی سیستان و بلوچستان سپس در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه علاوه بر این مناطق ارتفاعات شرقی، مرکزی و جنوبی استان را فرا می‌گیرد.
    حضور سامانه‌بارشی در سیستان‌وبلوچستان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: سامانه بارشی از بعداز ظهر امروز /سه‌شنبه/ در ارتفاعات نیمه شمالی فعال و در روزهای آینده برخی نقاط دیگر استان را نیز دربر می‌گیرد.

    حضور سامانه‌بارشی در سیستان‌وبلوچستان
    حضور سامانه‌بارشی در سیستان‌وبلوچستان
    حضور سامانه‌بارشی در سیستان‌وبلوچستان

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس آخرین خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی از بعدازظهر سه‌شنبه بارش‌های همرفتی ابتدا نیمه شمالی سیستان و بلوچستان سپس در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه علاوه بر این مناطق ارتفاعات شرقی، مرکزی و جنوبی استان را فرا می‌گیرد.

    وی افزود: رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید و احتمال تگرگ از جمله پدیده‌های مورد انتظار از این سامانه همرفتی در نقاط مختلف استان است.

    مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به ویژگی بارش‌های همرفتی در رگبارهای شدید در بازه زمانی کوتاه، احتمال آبگرفتگی معابر نیز وجود دارد.

    وی خاطرنشان کرد: عمده آثار مخاطره‌آمیز شرایط پیش رو لغزندگی جاده‌های ارتباطی، احتمال جاری شدن روان آب در مسیل‌های خشک به ویژه در روز پنج‌شنبه و احتمال برخورد صاعقه است.

    حیدری تصریح کرد: وقوع تندبادهای لحظه‌ای به همراه خیزش گردوخاک و کاهش دید افقی نیز دور از انتظار نیست.

    وی بیان کرد: توصیه می‌شود شهروندان در زمان رانندگی احتیاط لازم را انجام دهند و از تردد و توقف در بستر و حاشیه مسیل‌ها اکیدا خودداری و نیز با توجه به احتمال برخورد صاعقه از صعود به ارتفاعات پرهیز کنند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *