×
×

رییس اداره نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
شناسایی‌یک‌واحد تولیدکننده‌عرقیات‌غیرمجاز در کرمانشاه

  • کد نوشته: 29939
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، دکتر «کیومرث رحیمی» روز سه‌شنبه به ایرنا افزود: کارشناسان اداره نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو به همراه مأموران نیروی انتظامی، پس از اخذ دستور قضایی یک منزل مسکونی را که در آن به صورت غیرمجاز اقدام به تولید عرقیات می‌ شد شناسایی و اقلام و دستگاه‌های آن را توقیف کردند.
    شناسایی‌یک‌واحد تولیدکننده‌عرقیات‌غیرمجاز در کرمانشاه
  • تبلیغ هدفمند

    رییس اداره نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: یک واحد تولیدکننده عرقیات دارویی غیرمجاز روز دوشنبه در شهر کرمانشاه شناسایی و تمام تولیدات آن توقیف شد.

    شناسایی‌یک‌واحد تولیدکننده‌عرقیات‌غیرمجاز در کرمانشاه
    شناسایی‌یک‌واحد تولیدکننده‌عرقیات‌غیرمجاز در کرمانشاه
    شناسایی‌یک‌واحد تولیدکننده‌عرقیات‌غیرمجاز در کرمانشاه

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، دکتر «کیومرث رحیمی» روز سه‌شنبه به ایرنا افزود: کارشناسان اداره نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو به همراه مأموران نیروی انتظامی، پس از اخذ دستور  قضایی یک منزل مسکونی  را که در آن به صورت غیرمجاز اقدام به تولید عرقیات می‌ شد شناسایی و  اقلام و دستگاه‌های آن را توقیف کردند.

    وی اظهار داشت: در این کارگاه محصولات در شرایطی کاملا غیربهداشتی با برچسب جعلی تحت عنوان شرکت دارو گیاهی «شاهوی زاگرس» تولید و به بازار عرضه می‌شد.

    رییس اداره نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: این اقلام کشف شده شامل ۴۰ گالن عرقیات (حدود ۵۰۰ لیتر) چند دستگاه عرق گیری و نیز مقدار زیادی برچسب است.

    رحیمی افزود: پرونده این واحد شناسایی شده برای طی کردن مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

     وی اظهار داشت: از مردم می خواهیم هنگام خرید فرآورده های طبیعی و سنتی بسته بندی شده حتماً به تاریخ تولید، انقضاء و نیز پروانه‌های بهداشتی درج شده بر روی بسته بندی محصول دقت کنند و در صورت مشاهده تخلف موارد را به شماره ۰۸۳۳۴۲۷۸۵۴۱ بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اطلاع دهند.

    گفته می شود، حدود ۴۰۰ عطاری در استان کرمانشاه وجود دارد که ۶۰ درصد آنها فاقد مجوز هستند و تنها ۴۰ درصد آنها (حدود ۱۳۰ عطاری) با مجوز فعالیت می‌کنند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *