×
×

فرماندار زرندیه
حریق درانبارشرکت‌تولیدکاغذ در زرندیه

  • کد نوشته: 29946
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، «سیامک سلیمانی» شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص وقوع حریق در شرکت تولیدکننده کاغذ گفت: عصر امروز انبار ضایعات کاغذ و مواد اولیه تولید شرکت پیشگامان صنعت کاغذ دچار حادثه آتش سوزی شد.
    حریق درانبارشرکت‌تولیدکاغذ در زرندیه
  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار زرندیه گفت: حادثه آتش‌سوزی در شرکت تولیدکننده کاغذ واقع در شهرستان زرندیه خسارت جانی در پی نداشت و با همت آتش‌نشانان به موقع مهار شد.

    حریق درانبارشرکت‌تولیدکاغذ در زرندیه
    حریق درانبارشرکت‌تولیدکاغذ در زرندیه
    حریق درانبارشرکت‌تولیدکاغذ در زرندیه

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، «سیامک سلیمانی» شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص وقوع حریق  در شرکت تولیدکننده کاغذ گفت: عصر امروز انبار ضایعات کاغذ و مواد اولیه تولید شرکت پیشگامان صنعت کاغذ دچار حادثه آتش سوزی شد.


    وی ادامه داد: با تلاش به موقع آتش‌نشانان، دستگاه‌های خدمات‌رسان، نیروی انتظامی و بخش خصوصی به منظور تامین تجهیزات موردنیاز، آتش پیش از سرایت به ساختمان اصلی شرکت مهار شد.
    به گفته فرماندار زرندیه، تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی از شهرهای اطراف از جمله پرند و شهر صنعتی کاوه نیز با اعلام نیاز سریعا به محل حادثه اعزام شدند و این حادثه خسارت جانی در پی نداشت.
    سلیمانی تصریح کرد: علت و برآورد خسارت مالی حادثه در دست بررسی است و به محض قطعیت موضوع اطلاع‌رسانی می‌شود.
    وی ادامه داد: با توجه به بادخیز بودن منطقه و احتمال حریق مجدد، تیم‌های آتش‌نشانی تا صبح فردا در محل حادثه مستقر خواهند بود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *