×
×

استاندار اردبیل
تخلفات‌کرونایی را به‌شماره۳۱۳۳ اطلاع‌دهید

  • کد نوشته: 29978
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، اکبر بهنامجو سه شنبه‌شب در جلسه مدیریت کرونا اظهار کرد: متاسفانه بعد از دید و بازدیدهای عید نوروز این ویروس شیوع بیشتری پیدا کرده و هر روز به تعداد بستری‌ها در بیمارستانها افزوده می‌شود و نیازمند همکاری همگانی در استان هستیم.
    تخلفات‌کرونایی را به‌شماره۳۱۳۳ اطلاع‌دهید
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار اردبیل از شهروندان این استان خواست هرگونه تخلف کرونایی از جمله تجمع ، برگزاری دروهمی و آیین‌های جشن و ترحیم را به شماره۳۱۳۳ اطلاع دهند. 

    تخلفات‌کرونایی را به‌شماره۳۱۳۳ اطلاع‌دهید
    تخلفات‌کرونایی را به‌شماره۳۱۳۳ اطلاع‌دهید
    تخلفات‌کرونایی را به‌شماره۳۱۳۳ اطلاع‌دهید

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، اکبر بهنامجو سه شنبه‌شب  در جلسه مدیریت کرونا اظهار کرد: متاسفانه بعد از دید و بازدیدهای عید نوروز این ویروس شیوع بیشتری پیدا کرده و هر روز به تعداد بستری‌ها در بیمارستانها افزوده می‌شود و نیازمند همکاری همگانی در استان هستیم.

    وی با بیان ضرورت مقابله با هرگونه تجمع بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه جشن، دورهمی تولد و برگزاری مراسم ترحیم ؛ آن را را به شماره ۳۱۳۳ اطلاع دهند تا برخورد  لازم با افرادی که به نوعی حقوق دیگران را ضایع می‌کنند صورت گیرد.

    استاندار اردبیل با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت برنامه شاد از سوی آموزش و پرورش استان شروع شده است، افزود: ۲۰۰هزار نفر  از دانش‌آموزان استان از شبکه شاد بهره‌مند هستند و با ارسال پیام های بهداشتی از این شبکه برای آگاهی‌دهی خانواده‌ها بسیار مفید خواهد بود و باید این وضعیت را بسیار جدی بگیریم.

    وی تشریح کرد: تعدادی از کارخانه‌ها پروتکل‌های بهداشتی را خوب رعایت می‌کنند و با آنهایی که رعایت نمی‌کنند باید برخورد شود و همه کارفرمایان باید ماسک سه لایه در اختیار کارگران قرار دهند.

    بهنامجو  ادامه داد: رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و صدا و سیما برای آگاهی‌دهی خانواده‌ها شبانه روزی فعالیت می‌کنند و مردم را از آخرین دستورالعمل‌ها و وضعیت کرونا آگاه می‌کنند و مردم نیز باید کمی بیشتر احساس مسئولیت داشته باشند.

    وی با بیان اینکه نقش نیروی انتظامی در کنترل و مدیریت ترافیک شهری و جاده‌ای قابل تحسین است، افزود: با توجه به موج چهارم کرونا در استان در صورت رعایت همگانی و افزایش محدودیت‌ها به زودی شاهد فروکش شدن این موج خواهیم شد.

    استاندار اردبیل اظهار کرد: بستن مغازه‌ها، پاساژها و برخی گروه‌های شغلی دیگر، عده‌ای از هم وطنان را دچار ضرر و زیان می‌کند اما تلاش ما این است که با رعایت همگانی این عزیزان نیز به کار خود برگردند.

    وی از مردم استان خواست از هرگونه تجمع در مراکز تفریحی، خانه‌ها، پارک‌ها و دوره همی‌ها خودداری کنند.

    استاندار اردبیل از افزایش شیوع ویروس کرونا در سطح استان و بستری شدن بیش از ۵۲۰ نفر مبتلا به این ویروس در بیمارستان‌های استان خبر داد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *