×
×

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار فردیس
توزیع‌روزانه۴۰تن ‌گوشت‌مرغ در فردیس

  • کد نوشته: 29981
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، بهزاد پرویزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گوشت مرغ گرم دولتی به نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار هرکیلوگرم ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان در میادین و بازارهای روز این شهرستان در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.
    توزیع‌روزانه۴۰تن ‌گوشت‌مرغ در فردیس
  • تبلیغ هدفمند

    معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار فردیس اعلام کرد که روزانه به طور میانگین بین ۲۰ الی ۴۰ تن گرم مرغ با نرخ مصوب در این شهرستان توزیع می شود.

    توزیع‌روزانه۴۰تن ‌گوشت‌مرغ در فردیس
    توزیع‌روزانه۴۰تن ‌گوشت‌مرغ در فردیس
    توزیع‌روزانه۴۰تن ‌گوشت‌مرغ در فردیس

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، بهزاد پرویزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گوشت مرغ گرم دولتی به نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار هرکیلوگرم ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان در میادین و بازارهای روز این شهرستان در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

    وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷۰ تن گوشت  مرغ گرم دولتی  در این شهرستان توزیع شده است، اظهار داشت: از این مقدار  ۴۰ درصد در میادین و بازار روزها و ۶۰ درصد در واحدهای عرضه مواد پروتئینی توزیع شده است.

    پرویزی افزود: این میزان توزیع مرغ گرم با تمهیدات انجام شده در ۱۷ نقطه فردیس، مشکین دشت و روستای فرخ آباد زیبادشت توسط مباشران اختصاص یافته است.

    وی با بیان اینکه در کنار تامین برخی مایحتاج عمومی نظارت بر بازار کالاها و ارزاق عمومی در شهرستان فردیس تشدید شده است،گفت: از فروردین ماه جاری تاکنون ۳۰۰ تن روغن خوراکی دربین فروشگاه ها و قنادی های این شهرستان توزیع شده است.

    معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار فردیس گفت : برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت ها توسط  افراد فرصت طلب باید تقویت نظارت بر بازار و پیشگیری از بروز تخلفات مورد توجه دستگاه های ذیربط قرار بگیرد.

    پرویزی افزود: امیدورایم که با توزیع این مرغ‌ها کاهش و کنترل محسوسی در بازار مرغ ایجاد شود و تلاش می‌کنیم نیاز شهروندان به مرغ، تخم مرغ و محصولات پروتئینی را تامین کنیم. 

    وی تاکید کرد: آرامش بازار و ایجاد اطمینان برای مردم نسبت به عرضه کافی کالا با قیمت‌های مصوب از مهمترین اولویت‌های کاری تعریف شده برای ستاد تنظیم بازار در شهرستان  فردیس است.

    وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلفی از سوی واحد های صنفی، تخلف مربوطه را با شماره ۱۲۴ حوزه بازرسی اتاق اصناف اطلاع رسانی کنند.

    شهرستان فردیس با حدود ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *