×
×

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی
افزایش بارشهای‌رگباری در خراسان‌رضوی

  • کد نوشته: 29990
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، مرتضی اثمری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بارشهای رگباری همراه با ناپایداریهای جوی، وزش باد شدید لحظه ای، رعد و برق و ایجاد رواناب رخ می دهد.
    افزایش بارشهای‌رگباری در خراسان‌رضوی
  • تبلیغ هدفمند

    کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای رگباری در این استان تداوم دارد و در روزهای پنجشنبه و جمعه در نواحی شمالی، مرکزی و غربی خراسان رضوی همراه با احتمال آبگرفتگی افزایش می‌یابد.

    افزایش بارشهای‌رگباری در خراسان‌رضوی
    افزایش بارشهای‌رگباری در خراسان‌رضوی
    افزایش بارشهای‌رگباری در خراسان‌رضوی

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، مرتضی اثمری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بارشهای رگباری همراه با ناپایداریهای جوی، وزش باد شدید لحظه ای، رعد و برق و ایجاد رواناب رخ می دهد.


    وی اضافه کرد: شب گذشته بارشهای رگباری و پراکنده در ۶ شهرستان خراسان رضوی رخ داد که بیشترین آن در تربت حیدریه با ۴.۵ میلیمتر ثبت شده است.
    کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این بارشها بر اساس اطلاعات رسیده در شهرستانهای سبزوار، تربت حیدریه، تربت جام، فریمان، بردسکن و کاشمر رخ داده است.
    اثمری با بیان این که میانگین دمای هوا در خراسان رضوی تغییرات جزئی دارد افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۷ درجه سلسیوس پیش بینی شده است.
    وی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای ۳۲ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی۲۴ ساعت گذشته بوده اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار با  سرعت ۸۶ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *